Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Гнучка корпусних деталей
Технологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної форми); двоякої кривизни (сферичної, парусовидной, седлообразной і веерообразной форми); з кутами зламування (кутовий і коробчатой форми).

З гофруванням. У практиці зустрічаються деталі зі змішаною кривизною, наприклад з одинарною кривизною й гофруванням, гофровані аркуші з отфланцовкой та ін. Профільні деталі можуть бути розбиті на наступні групи: постійної кривизни; змінної кривизни; знакозмінної кривизни. Розрізняють два методи гнучкі деталей - гарячий і холодний.

Гарячу гибку застосовують як виключення для деталей особливо складної форми. По шаблонах, знятим із плаза, з кутової й смугової сталі збирають металеву постіль. Аркуш нагрівають у печі до ясно-жовтого кольору (1100-1200° С) і укладають на постіль, де йому надають поздовжню погибь. Одночасно аркуш осаджують на постіль вручну кувалдами й гладилками. Поступово він приймає форму постелі. Періодично шаблонами перевіряють поперечну погибь аркуша. Остаточно його підганяють уже в остиглому стані.

Холодну гибку: Три валкові вальці мають два нижніх приводних хитка й верхній неодружений, що переміщається у вертикальному напрямку. У чотирьох валкових вальців центральні валки є приводними, а бічні - неодруженими. Всі нижні валки переміщаються у вертикальному напрямку. Гибочные вальці виготовляють відкритого й закритого типів. У вальцях відкритого типу верхній валок не має проміжних опор і тому довжина його обмежена.

У вальцях закритого типу верхній валок має проміжні роликові опори, прикріплені до верхньої станини. Це запобігає його прогин і дає можливість збільшити його габарити для гнучкі аркушів по довжині. Вальці обох типів застосовують для гнучкі аркушів товщиною до 40 мм. На них можна згинати аркуші в циліндри, особливо на чотирьох валкових вальцях відкритого типу

Принцип гнучкі аркушів у вальцях полягає в тім, що при обертанні валків, завдяки наявності сил тертя між ними й заготівлею, остання одержує поступальний рух у напрямку, перпендикулярному до осей валків. Переміщаючись між валками, заготівля изгибается, на неї діє згинальний момент. Якщо від прикладеного згинального моменту напруга в заготівлі буде менше границі текучості матеріалу, тобто при деформація її виявиться пружною.
   
Copyright (c) 2009