Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Гнучка корпусних деталей

Після зняття навантаження (при виході заготівлі з валків) знімається й деформація; заготівля повністю розпрямляється. Слід зазначити, що при гибке аркушів у холодному стані будь-яка пластична деформація супроводжується пружною деформацією. Тому при знятті навантаження відбувається одночасно зняття пружної деформації й заготівля небагато розпрямляється (у порівнянні з формою, що була додана їй наприкінці процесу гнучкі).

Це явище називають пружним пружинением; воно неминучо при холодної гибке, і його необхідно враховувати при гибочных роботах. Таким чином, теоретично не існує небезпечного радіуса гиба, при якому відбудеться руйнування матеріалу в процесі холодної гнучкі, і його можна гнути аж до зіткнення сторін.

При гибке аркушів у вальцях застосовують різні технологічні прийоми: установку однієї або декількох прокладок, перекіс верхнього валка й т.п. Висококваліфіковані гибщики, використовуючи зазначені прийоми, домагаються гнучкі у вальцях не тільки аркушів одинарної, але й двоякої кривизни. На більшості великих суднобудівних заводів аркуші двоякої кривизни гнуть на гідравлічних пресах в універсальних штампах з набором змінних матриць і пуансонів.

Універсальний штамп складається з підстави із закріпленими на ньому матриці власниками, на яких установлені змінні матриці. У рухливу частину штампа входить пуансона власник, у напрямних якого кріпляться змінні пуансони. Гнучка в універсальному штампі заснована на принципі вільного гиба, при якому аркуш укладають на дві опори матриці.

Переміщаючи його в поздовжньому й поперечному напрямках і роблячи ряд послідовних натисків пуансоном, аркушу надають необхідну форму кривизни. На столі верстата аркуш затискають плитою в необхідному положенні, а виступаючу його частину відгинають плитою, що повертається, або перемещающимся у вертикальних напрямних валом. Найбільш зробленим устаткуванням для гнучкі аркушів з кутами зламування є вертикальний кромкогибочныи прес гильотинного типу.

У нього замість нижнього ножа встановлена змінна матриця, а замість верхнього ножа - спеціальний змінний гибочный ніж-пуансон. Основним видом устаткування для холодної гнучкі аркушів одинарної й двоякої кривизни на суднобудівних заводах річкового флоту є листозгинальні верстати типу ЛГС. Аркуші на верстатах цього типу гнуть, прокочуючи їх між провідним валком і натискним диском під більшим тиском
   
Copyright (c) 2009