Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Гнучка корпусних деталей

У верстатах можна застосовувати два принципи гнучкі: вільну гибку й гибку в упор. Вільну гибку виконують на двох опорах з послідовним переміщенням аркуша, що прокочується. У процесі вільної гнучкий аркуш здобуває одинарну кривизну. Верстат моделі ЛГС-2М має станину, на якій змонтовані провідний валок з реверсивним електроприводом і поворотною траверсою з вільно обертовим на осі її кронштейна натискним диском.

Траверсу системою важелів пов'язана з вантажем, що створює тиск на покладений на валок аркуш. Тиск регулюють гвинтовим вантажопідйомним пристроєм. На провідний валок і натискний диск верстата встановлюють быстросъемную оснащення різної конфігурації: циліндричну, з радіусним, кутовим або фігурним струмком. Включення й реверсування провідного валка здійснюють із пульта, а включення й вимикання приводу вантажопідйомного пристрою - кнопками.

Верстат моделі ЛГС-3 відрізняється від попередніх тем, що тиск на натискний диск у ньому створює поршень гідравлічного циліндра, що працює від гідроприводу. Циліндр закріплений у верхній частині скобообразной станини. При більшій потужності верстата така форма станини дозволила зменшити вагу верстата
Гибку аркушів складної погиби на верстатах типу ЛГС виконують по операционно.

Спочатку прокаткою в поперечному напрямку - створюють поздовжню погибь аркуша, трохи перевищуючу необхідну (розмір перегину встановлюють досвідченим шляхом залежно від характеру поперечної погиби й габаритів аркуша). Потім прокочують аркуш у поздовжньому напрямку до створення необхідної поперечної погиби.

Гибку аркушів знакозмінної кривизни (типу дейдвудных), що мають просту або складну погибь, виконують роздільно. Спочатку зазначеним раніше способом гнуть одну частину аркуша до лінії перегину, потім аркуш перевертають і таким же способом згинають частину, що залишилася. Гибку деталей із профільного металу виконують на кільці гибочных роликових верстатах і пресах різних конструкцій.

Однак у процесі холодної гнучкі на таких пресах профілі одержують непотрібні деформації (утворення гофр, скручування) і із працею піддаються виправленню. Крім того, на цих верстатах важко механізувати допоміжні операції. Можлива гнучка профільного металу в спеціальних штампах на гідравлічному пресі. Деталі з малим радіусом кривизни полицею назовні гнуть на верстатах типу ЛГС прокаткою полки
   
Copyright (c) 2009