Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Виготовлення корпусного оснащення
Технологія виготовлення корпусного оснащення на плазі: По плазовой розбивці виконують всі роботи, необхідні для забезпечення необхідної точності при розмітці, різанні й гибке корпусних деталей, складанню корпусних конструкцій та ін.

Для розмітки листових деталей виготовляють плоскі натурні розмічальні шаблони. Матеріалом для таких шаблонів звичайно служить фанера товщиною 4-6 мм, що для збереження зміцнюють по кутах металевими планками. Часто використовувані шаблони виготовляють із металу.

На розмічальних шаблонах, крім контурів деталі, наносять наступне: контрольні лінії для побудови й перевірки контуру деталі й обліку деформації шаблона; центри або осьові лінії вирізів і їхні розміри; лінії притыкания суміжних деталей і лінії оброблення крайок; лінії сломов; марку шаблона. Всі лінії прорізають шилом і профарбовують фарбою.

Для різання листових деталей на газо-резательных автоматах типу МРК із магнітним копирным роликом виготовляють натурні копіри-щити. Вони мають підставу, до якого по контурах деталей кріплять копирные рейки й планки типових вирізів. Деталі на копір-щитах розташовують відповідно до розроблених карт розкрою. По розмічених лініях на підставі встановлюють копирные рейки й планки.

Як рейки при сталевій підставі застосовують квадратні прутки площею перетину 12 X 12 або смуги площею" перетину 10 X 12 мм або 10 X 16, а при дюралюмінієвій або фанерній підставах для довгих прямолінійних деталей або деталей невеликої кривизни смуги площею перетину 10 X 25 мм, а для деталей будь-якої конфігурації - квадратні прутки площею перетину 8 х 8 мм або 10 X 10 мм. Планки виготовляють зі смугової або листової сталі тієї ж товщини, що й рейки.

Рейки великої кривизни виготовляють зі сталі марки Ст. 2, а інші рейки й планки - зі сталей марок від Ст. 0 до Ст. 4. Кріплять рейки й планки до сталевої підстави электро прихватками з неробочої сторони. Довжина прихваток дорівнює 12-15 мм, крок 50- 200 мм. До дюралюмінієвої або фанерної підстави рейки й планки кріплять на заклепках з потайной голівкою. З метою економії копір щити часто виготовляють двосторонніми, тобто кріплять копирные рейки й планки по обидва боки підстави.
   
Copyright (c) 2009