Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Виготовлення корпусного оснащення

Для перевірки погиби листових деталей виготовляють натурні гибочные шаблони. Матеріалом для гибочных шаблонів служать соснові або ялинові дошки товщиною від 10 до 30 мм залежно від їхньої довжини. Для аркуша складної погиби виготовляють комплект поперечних і поздовжніх гибочных шаблонів. Звичайно в комплект входить три поперечних шаблони - два по шпангоутах, найближчим до стиків аркуша, і один по середньому шпангоуті.

На поперечних шаблонах наносять положення пазів аркуша (нижньої й верхнього) і контрольної лінії. По контрольній лінії часто набивають планку з розкосами. Комплект поздовжніх шаблонів звичайно також складається із трьох шаблонів: один по контрольній лінії й два по пазах. На поздовжніх шаблонах наносять положення стиків аркуша. Для перевірки погиби криволінійних профільних деталей виготовляють дерев'яні шаблони.

Для перевірки лекал кондукторів, постель і інший корпуса складального оснащення, для контуровки площинних секцій, що мають значну кривизну, і для перевірки положення стапельних кильблоков також виготовляють дерев'яні або фанерні шаблони. Перевірочні шаблони для корпусного оснащення й стапельних кильблоков, як і для аркушів, роблять поперечні й поздовжні. Поперечні шаблони з метою економії роблять на один борт із перекриттям у ДП і по борті не менш 500 мм. Горизонтальні зв'язки шаблонів установлюють паралельно ватерлінії. Поздовжні шаблони виготовляють по кільовій лінії.

По шпангоутних перетинах установлюють вертикальні зв'язки розшивки й з'єднують їхніми горизонтальними лініями, паралельними ватерлінії. На цих шаблонах наносять горизонтальні контрольні лінії на певній відстані від основної лінії. При неможливості виконання досить точного геометричного розгорнення аркуша, тобто для перевірки погиби аркушів особливо складної кривизни, виготовляють натурні каркаси.

Каркаси виготовляють із окремих поперечних дерев'яних шаблонів-козелков, з'єднаних поздовжніми зв'язками. При необхідності з такого каркаса виготовляють шаблони растяжек, а іноді й контр каркаси. При виготовленні металевих конструкцій, що мають складні сполучення кривих поверхонь, а також при узгодженні прокладки систем, трубопроводів і ін. у відсіках, насичених устаткуванням, виготовляють натурні макети.

Точність виготовлення макетів така ж, як і при виготовленні шаблонів і каркасів. Дерев'яні або фанерні заготівлі, що йдуть на виготовлення шаблонів і каркасів, обробляють на деревообробних верстатах, установлюваних звичайно на плазі. Обробку сталевих і дюралюмінієвих заготівель роблять звичайно в корпусно-заготівельному цеху по розмітці, узятої сплаза.
   
Copyright (c) 2009