Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Монтаж устаткування
Для випробування більшості інших відсіків і конструкцій застосовують один з наступних способів налив води без тиску: змочування швів гасом; обдувши струменем стисненого повітря; поливание струменем води під тиском; поливание неуважним струменем води.

Двері, люки, горловини, ілюмінатори й інші пристрої для закриття отворів після установки випробовують на непроникність разом з відсіками, якщо останні передбачені для зберігання рідин; в інших відсіках можуть бути випробувані окремо. ДЕРЖСТАНДАРТ передбачає також контрольні випробування на непроникність відсіків і цистерн для постійного перевезення рідини, форпіків і ахтерпиков (якщо їх використовують як баластові відсіки) після повного закінчення всіх монтажних робіт.

Ці випробування роблять наддуванням повітря. Перед випробуванням на непроникність перевіряють якість зварених швів і з'єднань, тому корпусні конструкції не офарблюють, не цементують, не покривають мастиками, асфальтом і іншими покриттями

Герметичність приміщень і відсіків можна перевірити: випробуванням амілацетатом - різко, що пахне рідиною, пари якої створюють у приміщенні певну концентрацію повітря; приміщення ретельно обстежать зовні на захід амілацетату; випробуванням стисненим повітрям при постійному тиску під час випробувань (контроль по витраті повітря або тиску в приміщенні) або без додаткової подачі повітря в приміщення під час випробувань (контроль по падінню тиску). Монтаж механічного й електротехнічного встаткування. Предмонтажная складання

Устаткування сучасних судів внутрішнього плавання стає усе більше складним і потужним. Воно надзвичайно різноманітно й досить численне. Це головні двигуни, вало-проводи, допоміжні механізми головних двигунів і систем, електростанції, котельні установки, теплообмінні апарати, засоби зв'язку й навігації й ін. Трудомісткість монтажних робіт становить 7-12% від загальної трудомісткості будівлі судів. Більшу частину встаткування при секційному методі будівлі встановлюють на стапелі.

Лише при блоковому способі будівлі до 60% цих робіт виконують на ділянках попереднього складання. Найбільш прогресивним методом організації й технології монтажу встаткування є перед монтажне складання, при якій частина робіт виконують у цехових умовах до початку монтажу на судні. Предмонтажная складання особливо ефективне в сполученні з агрегатуванням механічного встаткування.
   
Copyright (c) 2009