Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Монтаж устаткування

Сутність агрегатування полягає в тім, що встаткування разом з арматурами, приладами й трубопроводами збирають у цеху в один агрегат. Головне в агрегатуванні - досягнення високої цехової готовності встаткування перед надходженням на монтаж. Агрегат повинен бути повністю зібраний і випробуваний на стенді під навантаженням. На судні його запуск повинен вироблятися без додаткової перевірки й регулювання. Агрегатируют також системи, що обслуговують головні двигуни, наприклад паливну, змащення й ін.

Перед монтажне складання механічного встаткування тісно пов'язана з можливістю попередньої заготівлі вузлів трубопроводів і, особливо, панелирования, тобто виготовлення в цеху трубопроводів прямолінійних ділянок разом з арматурами й пристроями на транспортабельних каркасних панелях, які потім у зборі подають на судно для монтажу систем у цілому.

Прагнення встановити на судах остаточно зібрані механізми й агрегати диктується перевагами перед монтажного складання встаткування й агрегатних конструкцій, до яких відносять: поліпшення умов виконання складання механізмів у цеху; можливість проведення монтажних робіт паралельно й незалежно від виробництва інших робіт у тім же районі суднового приміщення.

Зменшення довжини трубопроводів, а також кількості фундаментів; зменшення маси й габаритів устаткування й раціональне використання обсягів суднових приміщень; підвищення ремонтопридатності й зручностей обслуговування. Перед монтажне складання механічного встаткування на загальних каркасах або рамах без зміни конструкції самого встаткування дозволяє знизити трудомісткість монтажу на судні на 15-40% при різкому скороченні тривалості монтажу

Монтаж головних суднових двигунів: Всі операції технологічного процесу монтажу головних суднових двигунів можна розбити на три групи: обробка фундаменту й навантаження двигуна; центрування головних двигунів; кріплення двигуна на фундаменті. Зміст і послідовність операцій 1-й і 3-й груп багато в чому залежать від способу кріплення головних суднових двигунів.

Зміст операцій 2-й групи (центрування двигунів) залежить від установленої черговості монтажу двигуна й валопроводов -можливе центрування двигуна по базових поверхнях підшипників валопровода (до установки валів) або при центрування двигуна до змонтованого заздалегідь валопроводам. Операції 1-й групи починаються з підготовки фундаментів і, особливо, їхніх опорних поверхонь.
   
Copyright (c) 2009