Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Монтаж устаткування

Фундаменти перед навантаженням головних двигунів повинні бути заґрунтовані, а внутрішні їхні поверхні остаточно пофарбовані. По ескізах або по шаблоні, знятому з лабетів двигуна, розмічають; місця установки зрівняльних планок на опорній поверхні фундаменту. Оброблені з ухилом 1:50; 1 : 100 зрівняльні планки ретельно підганяють по фундаменті.

Щільно притиснуті спеціальною струбциною планки прихоплюють, а потім приварюють до фундаменту. Після зварювання поверхні зрівняльних планок пришабровують, домагаючись чистоти поверхні V 5. Перевірку підготовки планок роблять на фарбу: на площі 100 X 100 мм повинне бути не менш; 15 плям.

Деталі, що заважають навантаженню двигуна, а також прилади, які можуть бути ушкоджені при навантаженні, знімають із двигуна, отвору закривають дерев'яними заглушками. Для навантаження двигунів використовують спеціальні пристосування. Пристосування повинне забезпечити безпека навантаження й зручність при учалке й переміщенні двигуна усередині шахти машинного відділення.

Навантаження двигуна виконують цеховим або стапельним краном, іноді при навантаженні доводиться робити значні горизонтальні переміщення . Для цієї мети споруджують дерев'яні або металеві підкріплення - шляху. Двигун установлюють на дерев'яні прокладки, покладені під лабетами на опорні поверхні фундаменту з таким розрахунком, щоб лабети були вище сталевих штатних настановних прокладок або клинів.

При центруванні для переміщення двигуна в отвори з різьбленням на його лабетах установлюють віджимні болти, що забезпечують вертикальні переміщення, а також спеціальні скоби - для горизонтальних переміщень. Замість скоб часто до полиць фундаментів тимчасово приварюють упори з віджимними болтами, розташованими на рівні лабетів двигуна.

Центрування головних двигунів виконують двома способами: оптичним - до монтажу валопроводов, по вимірах зламів і зсувів фланцевих з'єднань двигуна з валопроводом, якщо монтаж валопровода закінчений раніше. Найбільш прогресивним є перший спосіб, хоча й він не позбавлений деяких недоліків. Його застосовують для судів з розташуванням машинного відділення в середній частині й при блоковому способі будівлі.

При центруванні двигуна домагаються сполучення осей валопровода й головного двигуна для того, щоб забезпечити надійну роботу комплексу гвинт - валопровод - двигун. Для оптичного центрування застосовують візирні труби, що представляють собою переустатковані зорові труби стандартних геодезичних приладів (теодолітів, нівелірів).
   
Copyright (c) 2009