Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Монтаж суднових двигунів

Вимірюють раскепы за допомогою спеціального штихмаса, постаченого індикаторною голівкою. Значення, що допускаються, раскепов в у мм) можуть бути підраховані по емпіричній формулі. При таких допусках можна уникнути перевищення припустимого додаткового навантаження на кормовий' підшипник двигуна.

Кріплення головних двигунів на суднових фундаментах можна: виконати двома способами: на металевих прокладках: сферичних самоустановлювальних, нерегульованих і регульованих клинах; на быстротвердеющих пластмасах. Послідовність операцій простежимо на прикладі монтажу й кріплення головного двигуна на сферичних прокладках.

Після центрування головного двигуна визначають висоту сферичних прокладок і передають розміри в цех для обробки прокладок. Звичайно сферичні прокладки заготовляють із припуском 10-20 мм і комплектують на складі по типорозмірах. Тому, одержавши розміри, підріжуть тільки верхню половину прокладки в спеціальному пристосуванні.

Верхня половина сферичної прокладки при монтажі саме встановлюється по нижній відповідно до нахилу лабети механізму стосовно опорної поверхні фундаменту. Обробку прокладок ведуть із чистотою в 5. Для виміру товщини прокладки використовують спеціальні пружинні штихмасы або пристосування - глибиномір. Оброблені прокладки підганяють по місцю таким чином, щоб пластина щупа 0,05 мм не проходила під прокладку.

Установку, прокладок виконують одночасно з перевіркою центрування головного двигуна й раскепов його колінчатого вала. Переконавшись у правильності центрування двигуна й у відсутності деформацій від колінчатого вала, свердлять отвору через лабети рами головного двигуна в сферичних прокладках і опорних пасках фундаменту.

При цьому підріжуть площини прилягання голівок болтів і гайок. Діаметр частини отворів свердлять на 1 мм менше, щоб потім їх розгорнути під установку чистих каліброваних болтів. Цю операцію роблять після кріплення двигуна на простих болтах і перевірки його центрування. Призонные болти повинні заходити в отвір від легких ударів свинцевої четырехкилограммовой кувалди.

Для полегшення заведення призонные болти доцільно попередньо прохолоджувати за допомогою рідкого азоту або твердої вуглекислоти ("сухого льоду") у спеціальному охолоджувачі. Деякі переваги при кріпленні двигуна до фундаменту мають регульовані клинові прокладки, що представляють собою два диски у вигляді клинів з ухилом 1:20.

Ці прокладки більше прості в обробці, не вимагають обточування торців по вимірах з місця й обробки опорної поверхні фундаменту з ухилом масу ФМВ (формовану навик волокнисту) не вимагає трудомістких ручних робіт, пов'язаних із припасуванням прокладок, їхнім виготовленням і установкою на місце.

Пластмасу запресовують у форму прокладки, розміри якої по товщині повинні бути трохи більше, ніж потрібно після центрування двигуна. Цим буде врахована можлива усадка пластмаси. Після центрування головного двигуна необхідно зробити деякий зсув (підйом нагору) його над фундаментом за допомогою віджимних болтів.

Після зсуву двигуна на розрахункове значення роблять повторну перевірку раскепов колінчатого вала. По розмірах прокладок виготовляють і встановлюють нероз'ємні форми з листової сталі товщиною 2 мм. Висота форми залежить від відстані між полицею фундаменту й опорною лапою двигуна й повинна бути менше на 3-5 мм. Пластмасу ФМВ наготовлюють безпосередньо на місці монтажу на судні.

Для цієї мети служить переносна майстерня, обладнана всім необхідним для зберігання, зважування й готування суміші компонентів пластмаси з эпоксидной смоли ЭД-5 , полиэтилен поліаміну, дибутилфталата (пластифікатора), азбесту й скловолокна. Кількість компонентів пластмаси розраховують залежно від розмірів і кількості прокладок по певному нормами співвідношенню. Приготовлену пластмасу запресовують через отвір у лапі двигуна за допомогою пневматичного поршневого преса.

Отвір лабети закривають дерев'яною пробкою. Сверловка отворів, розгорнення частини з них під призонные болти й кріплення двигуна виробляються аналогічно описаному вище способу, Перед запресовуванням пластмаси опорні поверхні лабетів і фундаменту в місцях установки прокладок змазують тонким шаром технічного вазеліну або солідолом, тому у випадку ремонту й заміни двигуна прокладки легко віддаляються при демонтажі.
   
Copyright (c) 2009