Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Монтаж суднових валопроводов
Перед центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна по формулах.

Якщо ця умова не дотримана, то коректують задаються нагрузки, що, за рахунок зміни їх на підшипниках, близько розташованих до корми й носа. Після коректування сума моментів сил навантажень, що задаються, на підшипники відносно ц. Т. Валопровода повинна бути не більше.

Після закінчення монтажу гребних валів і установки двигуна на фундаментах установлюють підшипники валопровода й на них укладають проміжні вали. Сполучають фланці валопровода, переміщаючи підшипники по вертикалі й горизонталі за допомогою віджимних болтів у лабетах, потім всі фланцеві з'єднання валів збирають, у тому числі з'єднання у двигуна й гребного вала.

Підшипники притискають до шийок валів, забезпечуючи зазор "В 1,5 рази більше масляного зазору. Для цієї мети в підшипники закладають м'які промаслені прокладки з картону, паронита або пресшпану. Ширина їх не більше 1/6 діаметра вала. У кожній лапі підшипника в отвори для болтів установлюють динамометри, використовуючи їх надалі як віджимні болти Для підняття й опускання підшипників.

Навантаження від ваги валопровода й підшипника передаються на штоки встановлених динамометрів. Розбирають фланцеві з'єднання у двигуна й гребного вала й монтують по чотирьох скоби з динамометрами для виміру стягування фланців при ліквідації зламу й зсуву. Якщо фактичні додаткові навантаження на підшипники відповідають припустимим значенням, фланцеві з'єднання у двигуна й гребного вала закріплюють.

Перевіривши показання динамометрів під підшипниками, виготовляють і ставлять на місце прокладки, свердлять і розгортають отвори під фундаментні болти. Після пригону й постановки прокладок підшипники піднімають на динамометрах до появи між лапою підшипника й прокладкою зазору 0,1 мм, записують показання й підраховують додаткові навантаження.
   
Copyright (c) 2009