Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Монтаж суднових валопроводов

Виправлення в установці якого-небудь підшипника виконують із підняттям лише двох суміжних підшипників, а не всього валопровода. 10. Якщо фактичні навантаження на підшипники не виходять за межі, що допускаються для даного етапу будівлі судна (на стапелі або на плаву), центрування вважають прийнятої. Підшипники кріплять на прості й призонные болти. Центрування з підведенням підшипників до зібраного валопроводу. Цей спосіб застосуємо головним чином при монтажі коротких валопроводов.

Центрування ведуть від гребного вала при невстановленому двигуні. Послідовність операцій така: проміжні вали збирають між собою й прицентровывают їх коси гребного вала, потім прицентровывают двигун до проміжного вала. Проміжні вали встановлюють на дві опори (штатні або монтажні підшипники). Центрування головного двигуна роблять із допусками 0,1 мм на зсув і 0,15 мм/м по зламу з розрахунковими виправленнями на провисання валів від власної ваги.

Двигун остаточно закріплюють на фундаменті, після чого перевіряють якість центрування його із проміжним валом і при необхідності подцентровывают відповідно до розрахункових значень, що допускаються, зламу. При вимірі зламів провис валів від власної ваги враховувати не потрібно. Всі фланцеві з'єднання повністю збирають на болтах.

Опорні підшипники встановлюють на фундаменти, у лабети ввертають динамометри й з їхньою допомогою підтискають підшипники до шийок валів із силою, рівній половині ваги двох суміжних прольотів валопровода. Виготовляють настановні прокладки й закріплюють підшипники на фундаменті. При серійній будівлі судів замість динамометрів контролювати силу притиснення підшипника до шийки вала можна за допомогою індикаторної голівки.

Для цього на головному судні при поджатии із заданою силою підшипників '(перевіряють динамометрами) за допомогою індикаторної голівки виміряють значення підняття валопровода в районі підшипника. Виміри підняття вала використовують на наступних судах серії. Оптичне центрування валопроводов на підшипниках кочення

Прогресивної є оптичне центрування підшипників до укладання в них валів діаметром до 200 мм.
У цьому випадку підшипники, дейдвудные труби й кронштейни встановлюють по оптичній осі візирної труби, закріпленої на валу двигуна або його редуктора по осі обертання вала.
   
Copyright (c) 2009