Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Монтаж суднових валопроводов

Оптичну вісь валопровода можна використовувати й для розмітки отворів кронштейнів і дейдвудів під розточення. По осі візирної труби, установленої на валу двигуна, центрують опорні підшипники. Для цієї мети в підшипниках затискають фальшвалы, постачені в торців мішенями. Центри мішеней сполучають із віссю візування.

Міцність роликових підшипників вище, ніж підшипників ковзання, тому допуски центрування визначають залежно від напруг у валах. Зсуви, що допускаються, (3 підшипників від оптичної осі валопровода розраховують по формулі, виведеної для найбільш напруженої ділянки валопровода. По формулі можна визначити зсув лише у випадку.

При меншому значенні розрахункові допускати^ся значения, що, повинні бути пропорційно зменшені. Після центрування опорних підшипників замірять прокладки, виготовляють їх і підганяють по місцю, свердлять отвори й підшипники закріплюють на фундаментних болтах. У закріплені на фундаменти підшипники заводять проміжні вали, а в кронштейни й мортири - гребні вали. Після спуска на воду центрування перевіряють у з'єднанні валопровода із двигуном.

Іноді перевірку центрування цього типу валопровода на стапелі роблять по зламах і зсувам. Тоді розраховують що допускаються расцентровки по вираженнях: Монтаж електромеханічного, радіо й навігаційного. Устаткування. По монтажі електромеханічного й радіоустаткування на ряді судів трудомісткість робіт становить 9-10% від загальної трудомісткості по будівлі судна

Електромонтажні роботи виконують залежно від прийнятої технології будівлі судна:
паралельно й одночасно у всіх приміщеннях; у цьому випадку повинні бути досягнуті однакова готовність приміщень і насичення їх привареними до ізоляційними деталями; паралельно по окремих районах судна.

Судно ділять на два-три райони для скорочення часу бухтования кабелів; паралельно в блоках судна до їхнього стикування; при монтажі в блоках магістральні й місцеві кабелі викладають у жолобах і касетах по всій довжині блоку без проміжного бухтования; вибірково; монтаж ведуть тільки в приміщеннях судна, оказавшихся підготовленими до монтажу електроустаткування; спосіб є застарілої, не задовольняючим вимогам сучасної технології будівлі судів

При виконанні електромонтажних робіт можна виділити пари ре етапу, що включають: підготовчі роботи, "зовнішній" монтаж (прокладка кабелів по відсіках), "внутрішній" монтаж (оконцевание й підключення кабелів до електроустаткування) і здавальні випробування. Майже половина всієї трудомісткості електромонтажних робіт падає на частку зовнішнього монтажу, що ведуть паралельно з корпусними, механомонтажными, трубопровідними й іншими роботами.

Складність кабельних робіт при зовнішньому монтажі обумовлюється необхідністю затягування великої кількості кабелів без зрощування. Найбільш складне затягування кабелю через всі водонепроникні перебирання або палуби. Трудомісткість укладання кабелів скорочується при гарній організації підготовчих робіт у береговому електромонтажному цеху й удосконалюванні технології цих робіт.

У цеху виготовляють прямі й поворотні панелі, різні скоби й кріплення, обрізають і підготовляють кабель на спеціальні барабани, маркірують і захищають кінці від влучення вологи. Максимальна готовність панелей, скоб, касет і мостів кабельних трас дозволяє скоротити не тільки трудомісткість кабельних робіт, але й підготовчих робіт, проведених на судні перед виробництвом зовнішнього монтажу.
   
Copyright (c) 2009