Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Монтаж допоміжних механізмів
Більшість допоміжних механізмів надходить на судно для монтажу зцентрованими на проміжних фундаментних рамах, і лише частина з них вимагає центрування безпосередньо на суднових фундаментах. Механічне встаткування, що складається з теплообмінних апаратів, фільтрів, ємностей і ін., не вимагає виконання операцій точного центрування, і його встановлюють на фундаментах по координатах креслення.

При агрегатному методі монтажу роботи на судні в основному зводяться до закріплення агрегатів на судновому фундаменті з дотриманням технічних вимог(відносно горизонтальності й вертикальності, а також координат), зазначених у кресленні.

Типові технологічні процеси монтажу допоміжних механізмів складаються з тих же операцій, що й монтаж головних двигунів. Зміст операцій і їхня послідовність, хоча й залежать від способів кріплення на фундаменті, але виконуються по типовій структурній технологічній схемі:

При монтажі механізмів і встаткування слід дотримуватися технологічних вказівок, що відбивають особливості методів кріплення. Монтаж на сталевих клинах Обробка поверхні фундаменту під одну площину не обов'язкова, тому що різниця висот можна компенсувати товщиною клинів при обробці по розмірах сместа.

1)Припуск на припасування клинів після обробки повинен бути 0,1 мм по товщині, інші розміри клинів з відхиленнями ±5 мм, чистота обробки V4; не допускається карбування клинів або лабетів механізму. Отвору для призонных болтів варто розгортати одночасно через раму механізму, клини й полицю фундаменту; чистота обробки поверхні V5. Монтаж на пластмасі БКД (бакеліт - контакт - дерево).

Быстротвердеющая пластмаса БКД застосовується замість дерев'яних і сталевих прокладок, що вирівнюють; склад пластмаси: рідка бакелітова смола, контакт Петрова (пластифікатор) і просіяна тирса. На пластмасі БКД можна монтувати: агрегати на загальній рамі, окремі механізми й устаткування, не центрируемые із суміжними. При великій довжині опорних фундаментів пластмасові прокладки ділять дерев'яними брусками на частині; ці ж бруски служать обмежниками при обтисненні пластмаси.
   
Copyright (c) 2009