Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Монтаж допоміжних механізмів

Монтаж на дерев'яних прокладках при виготовленні дерев'яних прокладок вологість деревини не повинна перевищувати 12-15%; їх виконують із окремих частин. Прокладка не повинна звисати з полки фундаменту більш ніж на 10-15 мм, перед установкою її необхідно прооліфити й офарбити. Монтаж безпосередньо на опорну поверхню фундаменту Парусинові прокладки встановлюють тільки при монтажі механізмів на відкритій палубі.

Опорна поверхня фундаменту повинна бути наведена до однієї площини; выхваты металу на поверхні допускаються тільки в окремих місцях. Монтаж на амортизаторах типу ДО АС (корабельний амортизатор звареної) Не паралельність опорних площин амортизаторів і опорної поверхні фундаменту допускається не більше 3 мм на 1 м довжини.

Зусилля від затягування болтів кріплення механізму перевіряють за значенням крутний моменту, для чого використовують динамометричний ключ. Якщо в спеціальному розрахунку по з'ясуванню достатності сили тертя від затягування болтів для забезпечення повної нерухомості механізму при експлуатації судна виявиться, що ця сила недостатня, то частина болтів кріплення механізму варто робити.

У судновому валопроводе виникають напруги від дії крутний моменту двигуна, упору гвинта й ваги самого вала. Ці напруги й навантаження можуть значно зростати при скривленнях валопровода, викликаних технологічними або експлуатаційними факторами. Облік цих факторів показав, що точне дотримання прямолінійності валопровода для нормальної роботи є аж ніяк не обов'язковим.

Монтаж суднових валопроводов: Монтаж суднового валопровода складається з робіт, пов'язаних з установкою опорних і завзятих підшипників, гребних і проміжних валів, сполучних муфт і гребних гвинтів. Монтаж опорних підшипників проміжних валів і завзятих підшипників виконують разом із центруванням валопроводов, кріплення їх- після остаточного центрування

Технологічний процес монтажу складається із трьох груп основних операцій: підготовки фундаментів і навантаження підшипників і валів у корпус судна, центрування валопровода й кріплення підшипників до суднових фундаментів. Абсолютні значення расцентровок грають набагато меншу роль, чим їхнє взаємне розташування. Розрахункове визначення зсувів, що допускаються, і зламів. Валопровод великої довжини.
   
Copyright (c) 2009