Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Монтаж допоміжних механізмів

Якість центрування не значитачьно залежить від не співвісності кінцевих валів (гребного й вала. двигуна) у валопроводов великої довжини. Для визначення припустимих рас-центрувань Д. Л. Гармашев запропонував прийнятні для практичного застосування наближені формули, що представляють собою нерівності, у правій стороні яких дані значення постійних величин для даного валопровода, а в лівої - суми заміряних расцентровок валів.

По наближених формулах значення припустимих расцентровок підраховують для всіх з'єднань, крім з'єднання носового проміжного вала з валом двигуна (для нього встановлені більше тверді допуски: 0,1 мм по зсуві й 0,15 мм/м по зламу). При вимірах зламів і зсувів і порівнянні їхніх значень із розрахунковими необхідно вносити виправлення на провисання й поворот кінців валів від власної ваги.

Параметри провисання кінців валів визначають по формулах пружного вигину балок від дії рівномірно розподіленої ваги валів -і зосереджених вантажів (муфт, шківів і ін.) по загальновідомих формулах. Виправлення Аб і Дф віднімають зі значень, що заміряться, з-, ломів і зсувів. Короткі валопроводы. Такі валопроводы складаються із гребних і проміжних валів, що мають тільки дві- опори , або тільки із гребних валів. Для коротких валопроводов, на відміну від валопроводов великої довжини, не співвісність вала двигуна й гребного вала найбільше визначає якість центрування.

Для зменшення додаткових напруг у валах і додаткових навантаженнях на підшипники, що виникають через монтажні скривлення валопровода, складання з'єднань валів виконують раніше, ніж установлюють підшипники, подводимые потім до робочих шийок зібраного валопровода. Використовуючи рівняння пружного вигину, можна знайти реактивні моменти Мх і М2, що виникають від стягування фланцевих з'єднань неспіввісних валів (гребного й двигуна) залежно від значень зламів і зсувів.

Положення підшипників по висоті можна регулювати за допомогою цих динамометрів і одночасно визначити навантаження. Установка динамометрів у лабетах підшипника: Технологія центрування по розрахункових зламах і зсувам. Залежно від схеми валопровода розраховують допуски на злам і зсув, користуючись формулами. Потім будують номограму в координатах б; порівн.

По номограмі визначають допуски в з'єднанні проміжних валів між собою й із гребним валом; для з'єднання валопровода із двигуном допускається смется, що, приймають 0,1 мм, злам - до 0,15 мм/м. 2. Розмічають опори гребного вала під розточення (за допомогою візирної труби, закріпленої на осі вала двигуна), потім розточують опори. На невеликих судах ця операція відсутня, тому що кронштейни й дейдвудные труби встановлюють заздалегідь обробленими в чистий розмір.

На фундаменти встановлюють підшипники й на них укладають вали. Якщо на валах за схемою передбачається тільки один штатний підшипник, то як друга опора підводять під вал монтажний підшипник. Центрують вали, що з'єднуються між собою, переміщаючи підшипники у вертикальній і горизонтальній площинах за допомогою віджимних болтів.

Точність центрування повинна відповідати допускам на злами й зсуви, певні розрахунком. Роблять виміри прокладок під лабетами підшипників при одночасній перевірці масляних зазорів між валом і кришкою підшипника. Виготовляють і ставлять по місцю прокладки: сталеві клини, сферичні саморегулюючі або регульовані двошарові.

Свердлять і розгортають отвори, ставлять прості болти. Після закріплення підшипників на фундаментах замірять злами й зсуви, порівнюють їх з розрахунковими й роблять здачу центрування в розрахункових допусках. Якщо центрування валопровода виконували на стапелі, то після спуска судна на воду злами й зсуви перевіряють тільки в з'єднанні із двигуном. Неточність центрування виправляють перестановкою найближчого опорного підшипника із заміною прокладок
   
Copyright (c) 2009