Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Необхідні дані

Якщо шаблони складаються з декількох заготівель, то їх укладають по світлових лініях і з'єднують разом. Шаблони великої довжини виготовляють окремими частинами по негативах, на яких поруч із кожним обводом нанесена контрольна пряма лінія. Потім частини шаблона з'єднують, проверя; ділянкам контрольної лінії на кожній заготівлі.

Ці ділянки повинні утворити одну пряму лінію. При виготовленні каркасів зазначеним способом заготовлюють рамки окремих перетинів. На прямих нижніх сторонах рамок намічені ризики контрольної лінії, а на криволінійних верхніх сторонах - ризики пазів. Для похилих рамок по зображенню на проекції виготовляють шаблон-малку. На складальній площадці пробивають пряму контрольну лінію й перпендикулярно до неї по розмірах на проекції прочерчивают лінії установки рамок.

По розмічених лініях за допомогою косинця, малочника або шаблонів-малок установлюють рамки, сполучаючи їхні ризики з контрольною лінією. Рамки з'єднують у каркас за допомогою поздовжніх зв'язків і раскосин. Верхню робочу поверхню каркаса утворять рейки, які врізають заподлицо із крайками рамок. Дві крайні рейки врізають по лінії пазів і на них виносять ризики лінії стиків.

Для різання листових деталей на газо-резательных автоматах з фотоелектричним керуванням виготовляють масштабні копір креслення. На копір кресленні вичерчують контури замовленого аркуша й деталей. Для нормальної роботи газо-резательного автомата товщину ліній роблять 0,3-0,4 мм, кути 90-120° виконують із закругленнями радіусом 0,5 мм, кути менш 90° радіусом 1 мм, а якщо закруглення не допускаються, то вичерчують петлю радіусом не менш 2 мм.

По довгих крайках реза залишають перемички, що служать для зменшення деформацій. Намічають місце початку реза й маршрут різання. Копір-Креслення вичерчують у масштабі 1:10 на креслярському папері або одержують фотокопіюванням на фотографічному папері, що попередньо наклеюють на пластини полірованого дзеркального скла товщиною не менш 5 мм, що мають відхилення від площини не більше 0,3 мм. Застосування обчислювальної техніки для плазовых робіт ще більш перспективно.

В ЕОМ закладають певну інформацію, що характеризує форму обводів корпуса, положення конструктивних зв'язків, пазів і стиків аркушів зовнішнього обшивання та ін., і, вирішуючи стандартні програми, одержують необхідні дані.

Виявити на них навіть грубу помилку досить важко. Тому для візуального контролю до ЕОМ підключають спеціальні креслярські машини із програмним керуванням. Для механізованого креслення масштабних розбивок корпуса розроблена машина "Старт", що працює по програмі, записаної на магнітну стрічку.

Лінії можуть прочерчиваться двома способами: світловим променем освітлювальної оптичної голівки по фотопапері, наклеєної на скляну або дюралюмінієву підставу плаз щита, з наступним проявом і закріпленням зображення ватяними тампонами, змоченими відповідним складом; прецизійної чертилкой по захисному шарі, нанесеному на емалеве покриття металевого плаза щита, з наступним зафарбовуванням їх чорної плазовой фарбою й видаленням захисного шару.

Для механізованого креслення масштабних копір креслень спроектований креслярська машина, що працює по такому ж принципі, але имеющая менші розміри стола. Виготовлення корпусних деталей технологія виправлення корпусного металу. Всі корпусні деталі розбиті на групи за принципом однорідності операцій.

За основу класифікації приймають звичайно наступні ознаки: товщину вихідного матеріалу; конфігурацію контуру деталей; наявність і вид погиби; наявність вирізів і отворів; наявність оброблення крайок під зварювання. Існують різні класифікатори корпусних деталей. 'Відповідно до одному з них всі корпусні деталі розбиті на типові класи й групи. Залежно від конкретних умов деякі групи можуть бути об'єднані.

На основі прийнятої розбивки визначають маршрутну технологію обробки деталей і вибирають необхідне встаткування. Весь аркушевий і профільний метал, застосовуваний при будівлі судів, повинен мати рівну поверхню, тому що нерівності утрудняють виконання розмітки й різання деталей, а також складання й зварювання корпусних конструкцій. Стрілки прогину аркушів товщиною 1,5-5 мм не повинні перевищувати 3 мм на метр довжини, а в аркушів товщиною 6-18 мм допускаються до 2,5 мм/м.
   
Copyright (c) 2009