Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Переносні пристосування
Кондуктори й стапель-кондуктори призначені для складання й зварювання об'ємних секцій країв і блоків секцій. Кондуктори відтворюють необхідні обводи, а також забезпечують можливість установки й контролю вузлів, площинних секцій і підсекцій, з яких збирають об'ємні конструкції. Кондуктори, призначені для складання об'ємних секцій форпіка й ахтерпика, обладнані спеціальними пристроями.

Для центрування вертикальних і горизонтальних струн, що представляють осьові лінії вало-проведення й баллеров рулей, а також для перевірки вертикальності форштевня. У кондукторах установлюють значно менше число лекал, що утворять базову поверхню, тому що подавані на складання вузли, секції й підсекції мають значну твердість і у великій кількості опор не бідують

Такий кондуктор забезпечує установку бортових палубна секція так секцій блоку на днищевые, які подаються на спеціальних візках. Кондуктор складається з ферм-лекал, що опираються й укріплених на стійках і опорах вежі. Ферма-Лекало за допомогою серг з'єднується шарнірно з вертикальними стійками вежі-це дозволяє забирати ферми за габарити секції опусканням ферми долілиць і всторону.

Пристосування, якими оснащують складальні плити, постелі й кондуктори, бувають постійні й переносні. Постійні пристосування забезпечують притиск і фіксацію положення крайок аркушів, притиск кінців набору й фіксацію положення кінців набору щодо крайок обшивання

До цих пристосувань також ставляться обмежувальні упори, розмічальні планки й ін. Переносні пристосування забезпечують стягування сполучень усередині секцій. Для підтягування обшивання до лекал стенда застосовують гвинтові або гідравлічні талрепи із приварними обухами. Виготовлення площинних секцій.

Можливість механізованого виготовлення площинних секцій визначається формою базової поверхні (плоскою або лекальної) і схемою набору (одного або двох напрямків). Найбільше зручно механізувати зварювання площинних секцій без погиби або з незначної погибью (типу палубних) - плоских секцій. Для виготовлення таких секцій застосовують: роздільний метод складання й зварювання; метод "протаскивания" набору головного напрямку; метод одночасної установки набору двох напрямків.
   
Copyright (c) 2009