Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Переносні пристосування

Роздільний метод передбачає послідовне виконання складання й зварювання: спочатку набору головного напрямку, а потім^-перехресного. Така послідовність приварки набору до обшивання збільшує обсяг автоматичного зварювання й, крім того, дозволяє знизити зварювальні деформації. Конструкція поперечного набору повинна передбачати вільне "надягання" його зверху на ребра жорсткості.

Метод "протаскивания" набору головного напрямку полягає в тому, що спочатку на полотнище встановлюють рамний набір і приварюють його автоматом, потім протаскують набір головного напрямку через вирізи в рамному наборі, виконані по профілі ребер, і приварюють його до обшивання напівавтоматом у середовищі вуглекислого газу або під шаром флюсу. Метод одночасної установки набору двох напрямків при виготовленні плоских секцій є найменш зробленим, тому що застосування' високопродуктивних зварювальних автоматів обмежено.

У цьому випадку передбачається ручне або напівавтоматичне зварювання набору між собою й до полотнища. Метод застосуємо на секціях, що мають висоту балок набору головного напрямку, однакову з перехресними балками. Секції з поверхнею складної кривизни умовно називають лекальними секціями. Їхнє складання й зварювання важко механізувати; як правило, це виконують на тім же стенді, де збирають всю секцію. Підварюють полотнища після остаточного складання й зварювання набору в секції.

Набір по розмітці встановлюють одночасно по двох напрямках. Щоб збільшити обсяг автоматичного зварювання, лекальні секції збирають на хитних постелях. Але при цьому лише окремі ділянки зварюють автоматом, продовження швів доводиться зварювати вручну або напівавтоматом у середовищі З02 (наприклад, у скуловых секціях).

Для складання й зварювання плоских секцій в останні роки всі частіше організують потокові лінії. Розглянемо як приклад діючу на заводах потокову лінію для виготовлення плоских секцій з поздовжнім і поперечним набором. Лінія складається із шести позицій, об'єднаних загальною складально-зварювальною плитою й обслуговува_ чотирма порталами.

На I позиції аркуші комплектують і розкладають у полотнища за допомогою листо-укладальника, оснащеного вакуумними захопленнями. На II позиції в пазах плити встановлені перемещающиеся поздовжні й поперечні флюсові подушки, що дозволяють зварити пази й стики полотнища автоматом тракторного типу. На III позиції встановлюють і прихоплюють поздовжні ребра жорсткості, обжимають їх при складанні гидро-притиском, що переміщається на порталі у двох взаємно перпендикулярних напрямках.
   
Copyright (c) 2009