Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Переносні пристосування

На IV позиції приварюють ребра жорсткості чотирьох дуговим зварювальним агрегатом, установленим на порталі. Агрегат може розвертатися на 180° і переміщатися уздовж порталу, що виключає неодружені пробіги. На V позиції встановлюють, прихоплюють і приварюють рамний набір. Обтиск і втримання при прихватке набору забезпечує гидро-притиск на порталі. На VI позиції підварюють стики й пази після кантування секцій за допомогою цехового крана.

Тут же контролюють якість швів. Переміщення полотнища й секція по лінії здійснюють за допомогою приводних рольгангів, убудованих у складально-зварювальну плиту лінії. До недоліків розглянутої потокової лінії варто віднести необхідність кантування й підварювання стиків і пазів при виготовленні секції, а також недосконалість засобів механізації для, притиску набору.

При виготовленні площинних секцій виникають зварювальні деформації (загальний вигин і бухтиноватость). У лекальних секцій вони менше внаслідок великої твердості криволінійних аркушів, у плоских секцій, як правило, перевершують припустимі межі. Тому доводиться розробляти й застосовувати особливі технологічні заходи щодо попередження деформацій.

До їхнього числа відносять: додання опорної поверхні постелі зворотних выгибов; розвал постелі, якщо очікується прогин середини секції й задирание кінців; прогин середини постелі, якщо очікується выгиб секції опуклістю нагору; додання набору зворотного выгиба, що компенсує зварювальну деформацію вигину секцій.

Выгиб набору також сприяє створенню в полотнище розтяжних зусиль, що приводить до зменшення бухтиноватости. Недолік цього заходу - при складанні полотнище секції відходить від опорної поверхні й погіршує тепло відвід від зони шва; призначення оптимального порядку зварювання набору між собою й до полотнища.

При зварюванні секцій з набором двох напрямків варто застосовувати послідовно-осередковий спосіб, при якому спочатку виконують шви в межах одного осередку, утвореної перехресним набором, потім переходять до наступній. Выдерживается загальний напрямок переміщення зварника від середини до кінців секції.

При такому способі вкорочення конструкції від окремих швів відбувається більш рівномірно. Вертикальні шви перетинання високих балок рекомендується зварювати в напрямку від полотнища до паска, щоб компенсувати загальний вигин, отриманий при приварку набору до полотнища; застосування вантажів для запобігання кутових деформацій обшивання. Вантажі варто розташовувати по можливості ближче кшвам.

Точність виготовлення площинних секцій багато в чому визначається точністю подаваних на складання деталей, а також оснащеністю стендів і постель засобами контролю контуру секції й положення кінців набору. Існуючі методи обробки деталей і методи складання дуже рідко забезпечують виготовлення навіть плоских секцій "у чистий розмір".

Після закінчення зварювання площинні секції доводиться контуровать, щоб забезпечити наступне складання їх на стапелі без припасування по контурі. Контурование здійснюють по шаблонах або контрольних крапках, побудованим за даними плаза. Припуски видаляють переносними газо-резательными секаторами або ручними різаками. Контуровка секцій на ділянці попереднього складання значно скорочує трудомісткість робіт на стапелі
   
Copyright (c) 2009