Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Плазовые роботи

На одній із цих проекцій олівцем прочерчивают по рейці плавні криві лінії обводів так, щоб вони проходили через більшість наколотих крапок. Крапки перетинання цих ліній з відповідними лініями сітки переносять на другу проекцію, де також олівцем прочерчивают лінії обводів з найменшим відступом від крапок початкових координат.

Із цих проекцій знімають ординати й переносять на проекцію корпус, на якій прочерчивают шпангоути. При випаданні окремих крапок виправляють обводи на всіх трьох проекціях до одержання плавності ліній пробиванням рибин - слідів перетинання корпуса площинами, нахиленими до основних площин судна, з наступним їхнім розгортанням і побудовою у вигляді кривих ліній, які також повинні бути плавними

Нанесення конструктивних елементів корпуса - пазів і стиків обшивання, настилів палуб, перебирань набору фундаментів, штевнів, выкружек гребних валів і інших елементів - виконують аналогічно. При цьому користуються робочими кресленнями й додатково виготовляють дерев'яну масштабну" блок-модель половини корпуса.

Після виконання всіх вищевказаних робіт розбивку вважають закінченої й становлять плазовую книгу, у яку вносять ординати корпуса по ватерлініях і батоксам для всіх практичних шпангоутів, а так само координати теоретичних ліній основних зв'язків корпуса (палуб, другого дна й ін.). Вичерчують лінії на плазі спочатку олівцем, а потім всі лінії теоретичного креслення (крім допоміжних) обводять спеціальної плазовой фарбою.

Розбивають корпус на плазі за допомогою звичайного міряльного й креслярського інструмента: лінійок, сталевих рулеток, циркулів, штангенциркулів, транспортирів, косинців, рейсфедерів і ін. Застосовують також спеціальні пристосування: паралельні лінійки для креслення паралельних ліній, шарнірні рейки для перенесення точної форми кривих ліній і ін. Для прочерчивания кривих ліній використовують рейки з вантажами для фіксації їх у необхідному положенні

Визначення конфігурації й розмірів корпусних деталей: Для розмітки деталей виготовляють шаблони, залежно від технології їхньої вирізки. Конфігурацію й розміри корпусних деталей на плазі визначають в основному по проекції корпус, застосовуючи різні способи, що залежать від типу деталей. Для плоских деталей, що проектують на корпус без перекручувань, (деталі поперечних перебирань або поперечного набору), розміри знімають безпосередньо на заготівлі, з яких виготовляють розмічальні шаблони або щит^-щити-копіри-щити.
   
Copyright (c) 2009