Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Плазовые роботи

При цьому прямолінійні крайки деталей наносять за допомогою лінійки, а криволінійні - наколкою ряду крапок, що з'єднуються в плавну лінію від руки олівцем або допомогою рейки. Конфігурацію й розміри плоских деталей, що проектують на корпус із перекручуванням, а також деталей простої одинарної кривизни, тобто циліндричної, конічної й хвилеподібної форми, визначають розгортанням деталей із цієї проекції на площину заготівель точними графічними способами.

Конфігурацію й розміри деталей складної двоякої кривизни, тобто сферичної, парусовидной, седлообразной і веерообразной форми, що також проектують на корпус із перекручуванням і не заготівлями, що розгортаються на площину, без деформування нейтрального шару, визначають розгортанням наближеними способами.

Точні графічні способи розгортання деталей засновані на використанні правил і прийомів нарисної геометрії. Однієї з найбільш складних завдань, що виникають при виконанні таких робіт, є встановлення щирих довжин ліній - растяжек (крайок деталей і ін.), зображених на проекції корпус із перекручуванням.

При визначенні растяжки якій-небудь кривій лінії виходять із наступні: проекцію її представляють як межу ламаної лінії, що складає із суми проекцій спрямленных відрізків; щиру довжину спрямленного відрізка, не паралельного площини, знаходять як гіпотенузу прямокутного трикутника, катетами якого служать його довжина й відстань між площинами, паралельними площини проекції й розташованими по кінцях відрізка.

Для визначення растяжки поздовжньої лінії на корпусі дерев'яною рейкою обгинають цю лінію на проекції корпус, фіксують її вантажами й відзначають на ній крапки перетинання зі шпангоутами, тобто замірять прогрес ы - спрямленные довжини ділянок цієї поздовжньої лінії на плазовом корпусі між двома суміжними шпангоутами. На сітці боку або напівшироти на відповідні шпангоути з рейки переносять прогрессы. Отримані крапки А, Б, В, Г, Д з'єднують плавної кривої, що у спрямленном виді і є растяжкой даної поздовжньої лінії.

Наближені графічні способи розгортання деталей, наприклад аркуша складної погиби, полягають у тому, щоб закріпити в певному положенні контур шарнірного чотирикутника, утвореного рейками-растяжками його пазів і стиків, знятими із плаза, зазначеним вище методом. Спосіб Е. Е. Егорова полягає в тому, що стройову лінію вичерчують у вигляді прямій як на проекції аркуша, так і на його розгорненні.

На проекції аркуша на корпусі проводять хорду середнього шпангоута й з її середини відновлюють перпендикуляр являющийся стройовою лінією. За межами проекції аркуша, у біля: від його стику, зверненого до ДП, будують початкову лінію, перпендикулярну до стройового, і за допомогою рейок знімають ординати пазів і стройовий. Потім на плазі пробивають початкову лінію й, відкладаючи від її на шпангоутах відповідні ординати, будують проекції обох пазів аркуша й стройової лінії на площину стройової.

Із крапок перетинання шпангоутів зі стройовою лінією проводять нормалі до неї, перетинаючи обидві пазові лінії, і знаходять відрізки, що вказують розмір зрушення кінцевих крапок шпангоутів. Потім окремо на плазі пробивають пряму, на якій відкладають крапки перетинання шпангоутів з розтягнутою стройовою лінією, зняті із проекції.

У цих крапках відновлюють перпендикуляри до стройової лінії, по обох сторони якої на них відкладають, проводячи дуги, що відповідають ширині аркуша на кожному шпангоуті, зняті на рейку із плазового корпуса. На кожній дузі від перпендикуляра відкладають відповідні зрушення. Відзначені крапки з'єднують плавними кривими й одержують верхню й нижню плазовые крайки. Цей спосіб порівняно простий, але застосуємо для розгортання аркушів з малої поздовжньої й поперечної погибью й малими перекосами, тобто для аркушів з погибью, близької до циліндричній або конічній.

Значно більше точний спосіб А. М. Челнокова, що складається в тім, що як стройова лінія використовують так звану середню нормаль - криву лінію, що перетинає шпангоутні лінії під прямими кутами до їхніх дотичних. Для побудови середньої нормалі до шпангоутних ліній із крапки довільним радіусом відкладають на ЧИ. Побудова середньої нормалі середнього шпангоута однакові відрізки й проводять хорду АА. Через крапку О к хорді АА будують перпендикуляр СС.
   
Copyright (c) 2009