Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Підготовка об'єкта
Із крапки довільним радіусом роблять зарубки на лінії шпангоута й проводять хорду ББ, до якої будують перпендикуляр ОЕ. Бісектриса кута СОЕ перетинає шпангоутну лінію в крапці ДО, що є для шпангоутів із плавно, що змінюється кривизною, крапкою середньої нормалі. При різко, що змінюється кривизні, шпангоута із крапки До відкладають рівні відрізки KB і KB' і проводять хорду ВВ.

До якої будують перпендикуляр ОГ. Бісектриса кута СОГ перетинає лінію в крапці, що і буде шуканою крапкою середньої нормалі для шпангоутів. Аналогічні побудови ведуть і для інших шпангоутів. Отримані крапки О', ПРО, ПРО" з'єднують плавною кривою лінією, що є проекцією середньої нормалі на плазовом корпусі.

Для побудови розгорнення аркуша складної погиби цим способом на проекції даного аркуша на корпусі будують основну стройову лінію й середню нормаль і на відстані 300 мм від її в обидва боки будують допоміжні стройові лінії. Рейку-Растяжку середнього шпангоута встановлюють на лінії ВГ, сполучають ризику середньої нормалі із крапкою ПРО, згинають до перетинання рисок пазових ліній з лінією ДЕ, фіксують вантажами й відзначають по ризиках ці крапки й крапки перетинання шпангоутної лінії з допоміжними стройовими лініями.

Через отримані крапки прочерчивают плавну криву середньої шпангоутної лінії. По лінії АБ укладають рейку-растяжку середньої нормалі й по ризиках відзначають крапки, через які пройдуть шпангоутні лінії. Від цих крапок відкладають розраховані значення Ф опускання середньої нормалі в кожного шпангоута й через отримані крапки прочерчивают плавну криву лінію середньої нормалі. Аналогічним образом прочерчивают всі інші шпангоутні лінії, допоміжні стройові лінії пазів аркуша.

Спосіб розгортання аркушів без побудови стройовий, а за допомогою діагональних ліній, називаний "голландським", полягає в тому, що на проекції аркуша на плазовом корпусі проводять середню лінію й проекції діагоналей у межах кожних двох шпаций. Зазначеним раніше методом виконують растяжку всіх ліній, виготовляють рейки, з яких збирають шаблон аркуша. При невисокій точності робіт цей спосіб вимагає значної витрати дерева й пов'язаний із труднощами зберігання шаблонів

Геодезичною лінією: даної поверхні називається лінія, що стикається площина якої в будь-якій крапці лінії перпендикулярна до дотичної площини цієї поверхні в тій же крапці. Дотичною площиною кривої лінії називається площина, що проходить через три нескінченно близькі крапки цієї лінії.
   
Copyright (c) 2009