Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Підготовка об'єкта

Прикладом геодезичної лінії може служити гвинтова лінія на циліндричній поверхні. При розгортанні такої поверхні вона стає прямою лінією. При розгортанні аркушів складної двоякої кривизни зневажають деформаціями середнього шару, які досить незначні. Тоді геодезичну лінію на всякому розгорненні можна вважати прямою лінією.

Для побудови розгорнення аркуша способом геодезичних ліній на проекції даного аркуша на корпусі до крапки максимальної опуклості середнього шпангоута проводять дотичну. Обчислені відхилення відкладають на відповідних шпангоутах від нормалі до середнього шпангоута. Якщо уздовж нормалі прогрессы зменшуються, то Д відкладають у напрямку їхнього збільшення й навпаки. У цьому випадку ліворуч від середнього шпангоута Д спрямовані нагору від нормалі до середнього шпангоута, а праворуч - долілиць.

Через відзначені крапки проводять плавну криву, що і є геодезичною лінією. Для геодезичної лінії й для верхнього й нижнього пазів аркуша зазначеним раніше способом визначають растяжки й знімають їх на окремі грані рейки. Для середнього шпангоута по наведеній вище формулі визначають стрілки погиби по кожному пазу. Потім на плазі вичерчують розгорнення аркуша. Для цього пробивають дві взаємно перпендикулярні лінії АБ і ВГ.

По лінії А Б укладають рейку-растяжку геодезичної лінії й по ризиках відзначають крапки, через які пройдуть шпангоутні лінії. Із цих крапок радіусами, що відповідають довжинам шпангоутів від геодезичної до пазової лінії, нагору й долілиць за допомогою циркуля проводять дуги. Від лінії ВГ відкладають стрілки погиби середнього шпангоута й на проведених дугах знаходять його пазові крапки Ах і А2.

Рейку-Растяжку верхнього паза встановлюють на плазі, сполучають ризику середнього шпангоута із крапкою А згинають доти, поки ризики інших шпангоутів не перетнуть відповідні дуги. У цьому положенні рейку фіксують вантажами й по ризиках відзначають всі крапки перетинання. Аналогічним образом знаходять крапки перетинання нижнього паза зі шпангоутними лініями. Отримані крапки з'єднують плавними кривими, і в такий спосіб прочерчивают лінії верхнього й нижнього пазів і всі шпангоутні лінії.

Контроль правильності розгорнення аркуша виконують у такий спосіб. На розгорненні прочерчивают прямі діагоналі. На рейку наносять ризики крапок перетинання цих діагоналей зі стройовою й пазовою лініями по кожному шпангоуті. По цій рейці переносять всі крапки на проекцію аркуша на корпусі. Отримані крапки з'єднують плавними кривими лініями, прочерчивая проекції діагоналей.
   
Copyright (c) 2009