Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Підготовка об'єкта

Описаним раніше способом визначають поздовжні растяжки діагоналей. Якщо довжина діагоналей на розгорненні аркуша відрізняється від довжини растяжки не більше ніж на 2 мм (у натурних розмірах), то це свідчить про правильність виконаного розгорнення. Прилад складається із з'єднаних шарнір але горизонтальні лінійки, по яких переміщаються каретки. По вертикальних напрямних нижніх кареток переміщаються вертикальні лінійки, з'єднані шарнірно з каретками верхньої лінійки.

Положення кареток на лінійках може бути зафіксовано стопорними гвинтами. Стрілку погиби шпангоутної лінії визначають у такий спосіб: каретку встановлюють на лінійці на відстані, рівній шпації Шп, і фіксують гвинтом; каретку встановлюють на лінійці на відстані т, рівному стрільці погиби шпангоута на плазовом корпусі, і фіксують гвинтом; лінійку встановлюють у каретці на расстояниия.

Рівному прогресу, і фіксують гвинтом; каретку фіксують гвинтом і проти ризики на ній по лінійці визначають стрілку погиби. Тому що прилад виготовляють звичайно довжиною 250 мм, те всі розміри встановлюють на лінійках у масштабі й значення стрілки погиби одержують у тім же масштабі. Стрілку погиби шпангоутної лінії визначають у такий спосіб: каретку встановлюють на лінійці на відстані, рівній шпації.

І фіксують гвинтом; похилу лінійку встановлюють на осі каретки так, щоб крапка її перетинання з горизонтальною лінійкою була на расстояниия від осі приладу, і фіксують гайкою-баранчиком 8; каретку встановлюють на похилій лінійці так, щоб відстань між крапками перетинання похилої й малої лінійок з горизонтальною лінійкою було дорівнює т, і фіксують гвинтом; по похилій лінійці визначають стрілку погиби як відстань між крапками її перетинання з горизонтальною й малою лінійками
   
Copyright (c) 2009