Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Перевірка на герметичність
Якщо теодоліт установлений поза площиною контуровки, слід цієї площини наносять за допомогою лінійки, з огляду на відстань між площинами установки теодоліта й контуровки. Існують і інші варіанти установки теодоліта: на настилі другого дна блоку або на складальній площадці в площині ДП на деякій відстані від площини контуровки (розмітка за допомогою лінійки). Найбільш раціональний поточно-позиційний спосіб блокової будівлі судів. Він дозволяє організувати ритмічне виробництво.

При будівництві судів застосовують також змішані секційно^-блоковий, секционно по детальний і нові, способи. Наприклад, корпуса буксирів довжиною до 53 м виготовляють із двох половин, розділених по ДП. При складанні блоків (із двох-трьох секцій) ДП є базовою площиною (складання "бортом нагору"). На стапелі обидві половини за допомогою кранів установлюють у необхідне положення й зварюють по лінії монтажного стику.

Суду невеликої водотоннажності збирають із максимально укрупнених елементів корпуса або моноблочным методом за допомогою кільцевого кантователя. Підготовка корпуса й надбудов до механомонтажным і забудованих робіт: Скорочення строків будівництва судів залежить від готовності корпуса для виконання робіт з монтажу механічного встаткування ізоляції, оббудовуванню й устаткуванню приміщень, обробці й ін.

Перенесення частини робіт по підготовці корпуса зі стапеля на ділянки предстапельной складання в секції й блоки є основним рішенням цього завдання. Підготовка корпуса до механомонтажным робіт пов'язана з установкою фундаментів під головні двигуни й базові конструкції валопроводов, баллеров рулей і ін. Пробивання осьових ліній.

При установці фундаментів під головні двигуни й підшипники валопроводов, кінцевих кронштейнів, гельм-портових труб, мортир, дейдвудів і інших базових конструкцій виконують складну й трудомістку роботу при пробиванні осьових ліній. Положення опорних поверхонь базових конструкцій строго контролюють щодо осей, тому пробивання осьових ліній їх повинна бути виконана з максимальною точністю.

Пробивання осьових ліній вала на стапелі при секційній будівлі судна допускаються тільки в тому випадку, якщо закінчені основні складально-зварювальні роботи з корпуса в кормовому краї й у районі машинно-котельного відділення, а також проведені гідравлічні випробування відсіків на непроникність. Осьову лінію пробивають між двома крапками: початкової, розташованої на носовому перебиранні машинного відділення, і кінцевої, що перебуває позад кормового торця кронштейна гребного вала.
   
Copyright (c) 2009