Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Перевірка на герметичність

Пробивання лінії вала можна виконати натягуванням струни по осі вало-провода. При великій довжині вало-проводів лінії пробивають за допомогою світлового променя або візування оптичними трубами. Кормову стійку для мішеней установлюють на стапелі по координатах із плаза або креслення, не зв'язуючи з корпусом, оскільки останній може деформуватися від технологічних або температурних напруг

При пробиванні світловим променем на перебираннях, через які буде проходити вало-проведення, спочатку намічають крапки перетинання їх з осьовою лінією й вирізують отвору діаметром 50 мм. На носовій стійці закріплюють мішень із отвором 2-2,5 мм, а за нею - металевий ящик із джерелом світла (лампа 500-1000 Вт). Процес пробивання світлової лінії полягає в наведенні отворів мішеней проміжних стійок на світловий промінь, що проходить через отвори крайніх мішеней.

Роботу виконують двоє робітників: один переміщає мішень по команді іншого, що спостерігає за появою променя в отворі кормової мішені. Наводити мішень треба із середньої проміжної стійки, тоді зменшуються погрішності. Пробивання осьової лінії за допомогою світлового променя має ряд недоліків: розсіювання променя, необхідність працювати в темний час і ін. Цих недоліків позбавлені оптичні способи пробивання осьової лінії за допомогою нівеліра, теодоліта й спеціальної візирної труби ВТ-4.

Трудомісткість робіт скорочується в 3-4 рази. Труба нівеліра або теодоліта, установлених за кормою, спочатку повинна бути сцентрирована з мішенню на кормовій стійці за допомогою центрователя, надягнутого на оправу об'єктива, потім з носовою мішенню. Проміжні мішені встановлюють у напрямку від носа до корми шляхом сполучення їхніх перехресть із перекрестием труби.

Після закріплення мішеней по осьовій лінії натягають струну, просмикнуту через отвори мішеней. Більшість фундаментів, у тому числі й під головні двигуни, установлюють у секціях і блоках разом з вузлами набору. На стапелі встановлюють тільки ті фундаменти, які попадають у монтажну шпацію або положення яких задано щодо конструкцій, установлюваних на стапелі. Більшість фундаментів передбачає можливість монтажу механізмів заздалегідь зібраними в агрегати.

Із цією метою фундаменти виконують із двох частин - основний і перехідний. Основну частину фундаменту встановлюють при складанні секцій і блоків або в період стапельного складання корпуса. Перехідна частина фундаменту спочатку надходить у цех на монтаж механізмів в агрегати, а потім, разом з агрегатом, - на стапель, де неї приварюють до основного.
   
Copyright (c) 2009