Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Розміщення трубопроводів
По технологічних ескізах складання труб із фланцями, штуцерами, відростками й приварышами роблять на стенді, в основу конструкції якого покладений принцип складання труб по взаємно паралельних і перпендикулярних площинах. Стенд складається з горизонтальної плити, на якій нанесена сітка з осередками 200 X 200 мм для відліку геометричних розмірів труб, вертикальної плити й поздовжньої балки.

Для установки фланців на вертикальні ділянки труби в площині, паралельній горизонтальній плиті, вертикальна плита постачена пантографом, що переміщається по верхній крайці плити. Перпендикулярність установки фланців на горизонтальних ділянках труби забезпечується косинцем і призмами. Технологічний процес не передбачає приганяльних операцій і підрізування труб при складанні.

Складання на стенді дають можливість усунути деякі кутові відхилення, отримані в результаті гнучкі труби, і звести їх до лінійних відхилень кінцевих ділянок труби. Зварювання вузлів трубопроводів виконують в основному напівавтоматами в середовищі вуглекислого газу (сталеві труби) або інертного газу (труби з кольорових металів). Більшу частку зварювальних робіт виконують і вручну (плавящимися й електродами, що не плавляться).

При виготовленні труб малих діаметрів застосовують газове зварювання ацетилено-кисневим полум'ям. Знаходить також застосування контактне електричне зварювання. Зварені з'єднання трубопроводів і підготовка під зварювання повинні відповідати вимогам ДЕРЖСТАНДАРТ 16037-70 і ДЕРЖСТАНДАРТ 16038-70. Контролюють зварені шви й з'єднання зовнішнім оглядом і виміром швів. Лише на окремих відповідальних трубопроводах застосовують рентгено й гаммаграфирование. Всі труби цехового виготовлення перевіряють на міцність шляхом гідравлічних випробувань.

Значення пробних тисків регламентовані Правилами Регістра СРСР і Річкового Регістра РСФСР. При випробуванні на торці труб ставлять заглушки, видаляють повітря із труби, заповнюють її водою, за допомогою насосів доводять тиск у трубі до потрібного значення. Місця зварювання обстукивают ручником і оглядають не менш 30 із при підтримці пробного тиску. При виявленні течі в місцях зварювання дефекти вирубують і підварюють, а потім повторно випробовують

Антикорозійне покриття й тепло ізоляція є заключними операціями цехового виготовлення труб. Найбільше часто застосовують цинкування, фосфатирование (з наступної бакелизацией) і ґрунтовку залізним суриком за 2 рази. В останні роки з'явилися на судах стеклоэмалевые покриття, що володіють високою гігієнічністю, корозійною стійкістю й низькою вартістю сировинних матеріалів.
   
Copyright (c) 2009