Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Розміщення трубопроводів

Як приклад розглянемо технологію нанесення захисних цинкових покриттів на сталеві трубопроводи. Цинкові покриття наносять гарячим способом, тобто занурюють у ванну з розплавленим цинком (без наступної термічної обробки й з нею) або за рахунок дифузії цинку з порошкових сумішей при тривалому нагріванні. Спосіб покриття вибирають залежно від призначення трубопроводу. Ізоляцію трубопроводів виконують різними матеріалами.

Монтаж теплоізоляційних елементів на трубах вимагає, крім основних, застосування допоміжних матеріалів - для зовнішньої обробки (тканини, штукатурні мастики) і для запобігання від механічних ушкоджень (металеві кожухи). Крім того, для забезпечення конструктивної міцності застосовують кріпильні й армирующие матеріали (дріт, сітка, каркаси, гачки й ін.).

Монтаж і випробування трубопроводів на судні.Залежно від прийнятої технології виготовлення монтаж трубопроводів на судні складається з операцій кріплення труб між собою, установки підвісок і кріплення труб до корпуса судна, виготовлення й монтажу забійних ділянок трубопроводів, установки шляхових арматур, ізоляції трубопроводів.

При розміщенні трубопроводів на судні необхідно дотримуй відстаней: від корпуса й устаткування-не менш чим 10 мм, від настилу до ізольованих труб- не менш 50 мм, від трас электро-кабелів-відповідно до вимог Правил електроустаткування судів.

Рознімні з'єднання трубопроводів, по яких іде пара або рідина, не допускається розташовувати над ліжками або приладами, а також зосереджувати в одному місці (це утрудняє їхнє складання й розбирання). Подовження паропроводу може викликати небезпечні додаткові напруги. Для їхнього попередження ставлять лінзові гладкі компенсатори або складчасті й хвилясті (при температурі пари до 400° С). Компенсатор при монтажі повинен бути розтягнуть від 0,5 до 1А.
   
Copyright (c) 2009