Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Розміщення трубопроводів

Попередити додаткові напруги можна попереднім натягом, що виходить за рахунок утворення зазорів у з'єднанні. Зазор повинен бути строго регламентований; це забезпечують постановкою при попереднім складанні трубопроводу спеціального мірного кільця між фланцями з'єднання

Випробування на щільність трубопроводів виробляється залежно від їхнього призначення пробним тиском від 1,25 до 2 значень робочого тиску даної системи. Пробний тиск регламентований Правилами Річкового Регістра РСФСР. Трубопроводи, що працюють в умовах вакууму, випробовують із тиском 2 кгс/див2. Перед випробуванням трубопроводи й арматури повинні бути роз'єднані від механізмів, апаратів і цистерн.

При наповненні трубопроводів водою стежать за тим, щоб у них не утворювалися повітряні мішки. Під час гідравлічного випробування трубопровід перебуває під тиском протягом часу, необхідного для огляду всіх з'єднань. З особливою старанністю випробовують повітряні магістралі. Повітря накачують поступово. У головній магістралі (від компресора до балонів) пробний тиск утримують 2 год; за цей час падіння тиску не повинне перевищувати 2%.

Строк витримки для балонів і робочих трубопроводів 24 год (падіння тиску не повинне перевищувати. Про місця витоку повітря судять по появі міхурів при промазуванні мильним розчином. Виявлені при випробуванні дефекти усувають при знятому тиску, після чого випробування повторюють. Для випробувань трубопроводів на судні переносні ручні поршневі насоси типу ГН-60 і ГН-200М, а також пневмогидравлический насос ПГ
   
Copyright (c) 2009