Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Різання корпусних деталей
Ручна розмітка. Її застосовують при ремонті й будівлі одиничних або дрібносерійних судів. Аркуш укладають на розмічальний стіл і, користуючись розмічальним інструментом (лінійка, косинець, транспортир, циркуль і ін.), намічають на ньому контури деталей.

Прямі лінії деталей великої довжини відбивають по намічених крапках крейдовою ниткою, а деталей невеликої довжини прочерчивают чертилкой по лінійці. Криві лінії деталей великої довжини прочерчивают по гнучкій рейці, установлюваної по намічених крапках і притиснутої до аркуша вантажами, а деталей невеликої довжини - по гнучкій шарнірній лінійці.

Лінії окружностей або дуг окружностей прочерчивают циркулем. Для полегшення процесу розмітки, крім універсального, застосовують спеціальний розмічальний інструмент показаний спеціальний розмічальний прилад, що складається із двох шарнірно з'єднаних лінійок із центровим керном. На круглому хвостовику горизонтальної лінійки нанесена кутова шкала з розподілами від 0° до 180°, а на вертикальній лінійці лінійна шкала.

По вертикальній лінійці переміщається каретка із чертилкой. Для фіксації каретки в необхідному положенні служить стопорний гвинт. За допомогою цього приладу можна прочерчивать на аркушах прямі лінії, що сполучаються під будь-яким кутом, і дуги окружностей, не користуючись іншим інструментом, що скорочує трудомісткість розмітки. Прокреслені на аркушах лінії кернят. Кернение можна виконувати вручну або пневматичним кернером.

У суднобудуванні прийнята наступна система умовного кернения різних ліній. Прямі лінії контуру деталі кернят з інтервалом 30-80 мм, що залежить від їхньої довжини. Криві лінії контуру деталі кернят з інтервалом 20-35 мм, що залежить від їхньої довжини кривизни й складності вирізів. У місцях сполучення лінії контуру деталі кернят з інтервалом 10-20 мм на 100-200 мм довжини в кожну сторону.

Лінії контуру вирізів усередині деталі кернят з інтервалом 10- 30 мм, що залежить від їхніх розмірів. Осьові лінії вирізів кернят двома кернами з інтервалом 5-6 мм на відстані 20-25 мм від контуру вирізу в кожну сторону. Лінії сломов прокернивают двома кернами з інтервалом 10-15 мм, розташованими в крайок деталі на відстані 25 мм при довжині до 400 мм або 50 мм при jдлине до 800 мм.
   
Copyright (c) 2009