Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Різання корпусних деталей

При довжині лінії зламування більше 800 мм, крім кінцевих кернів, ставлять проміжні з інтервалом 300-400 мм. Лінії, що вказують місця приварки суміжних деталей, кернят трьома кернами, розташованими на відстані 5-6 мм друг від друга з інтервалом 500-800 мм, що залежить від їхньої довжини. Розмітка по шаблонах. При серійній будівлі судів розмітку деталей виконують окресленням їхніх контурів чертилкой по фанерних або металевих шаблонах і потім такі лінії кернят.

При цьому розташування деталей на аркуші визначають по розробленим у процесі технологічної підготовки виробництва картам розкрою аркушів (які вичерчують аналогічно кресленням-шаблонам), а на профілі - по відомостях розкрою профілів. Використання карт розкрою аркушів і відомостей розкрою профілів на 3-5% знижує витрата металу на будівлю корпуса судна.

Застосування шаблонів значно скорочує трудомісткість розмічальних робіт. Однак необхідність зберігання й транспортування шаблонів (що при більших габаритах і кількості пов'язане з відомими труднощами), а також підтримки їх у справному стані є недоліком цього методу. Найбільш доцільним із цього погляду є фотопроекційний метод розмітки

Фотопроекційну розмітку листових деталей виконують по негативах, виготовлення яких описано в гл. П. Розмічають деталі в прольоті, що має часткове затемнення. Для проектування негативів використовують установки ЭДИ-456 або ЭДИ-457.

Для укладання аркушів при фотопроекційній розмітці деталей використовують стіл-рольганг із піднімальними роликовими голівками. Стіл-Рольганг являє собою раму, у якій на підшипниках установлені касети з поздовжніми й поперечними роликами.

Поперечні ролики вільно обертаються на своїх осях, а поздовжні закріплені на валиках, що приводяться в обертання від електропривода. Хвостовики касет шарнірно з'єднані з тягою, який повідомляється поздовжнє переміщення від електропривода. При включенні приводу касет і переміщенні тяги вліво поздовжні ролики піднімають через прорізи стола з покладеним на ньому аркушем.
   
Copyright (c) 2009