Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Різання корпусних деталей

При включенні приводу поздовжніх роликів аркуш можна пересунути по довжині. При переміщенні тяги вправо поздовжні ролики опускаються, а поперечні піднімаються через прорізи в столі. Тепер аркуш можна пересунути по ширині. Перед розміткою поздовжні й поперечні ролики встановлюють! у нейтральне положення (нижче рівня стола). Тоді аркуш щільно лягає на стіл. У процесі фотопроекційної розмітки контури листових деталей! кернят безпосередньо по світлових лініях.

У цей час створюють і вдосконалюють установки для автоматичної розмітки й маркування листових і профільних деталей. Разметочно-Маркировочная машина здійснює розмітку ліній. за допомогою пневмо-кернера, що наносить безперервний ланцюжок кернів на поверхню листової деталі, а також букви й цифри, що мають спрощене накреслення.

Разметочно-Маркировочная машина працює по програмі, записаної на перфострічку. Спеціальні клеймильные автомати, що також працюють по програмі, призначені для маркування деталей із профільного прокату. Ще більш перспективним є фотоелектронний спосіб розмітки деталей.

Сутність його полягає в тому, що поверхня аркуша після, дробеметной очищення покривають спеціальним антикорозійним! покриттям, що має світлочутливі властивості. Процес розмітки! здійснюють проектуванням креслення-шаблона з наступним проявом схованого зображення за допомогою спеціальних рідких) або порошкоподібних проявників і фіксацією зображення нагріванням, вальцюванням або впливом парами спеціального розчинника

Технологія різання корпусних деталей: Застосовують два способи різання корпусних деталей: механічний і тепловий. Механічне різання виконують на ножицях - гильотинных, дисковий, вібраційних і прес ножицях. Найпоширеніші гильотинные ножиці з механічним приводом мають станину, на столі якої закріплений нерухливий ніж, а у вертикальних напрямних переміщається повзун з рухливим ножем, що приводиться в рух від електродвигуна через систему передач і кривошипно-шатунний механізм.

На колінчатому валу кривошипно-шатунного механізму встановлені ексцентрики, які через подпружиненные тяги взаємодіють із притискною балкою. Підлягаючому обрізку аркуш укладають на стіл і за допомогою спеціального пристрою (опускающаяся лінійка, спрямований світловий промінь або упори) лінію розмітки сполучають із лінією реза ножиців.

При пуску електродвигуна всі шестірні передачі будуть обертатися, але тому що остання шестірня посаджена вільно на колінчатому валу, то він залишиться нерухливим. При включенні ножиців муфта з'єднає шестерну передачу з колінчатим валом, поверне його на один оборот і автоматично знову роз'єднає.

При цьому ексцентрики через тяги й пружини опустять на аркуш притискну балку, що пригорне його до стола ножиців, а кривошипи опустять повзун з верхнім ножем який під дією крутний моменту, повідомлюваного двигуном і посиленого маховиком, передасть аркушу зусилля, у металі виникнуть напруги зрушення й відбудеться сколювання й відділення однієї частини від іншої.

При подальшому обертанні колінчатого вала верхній ніж і притискна балка піднімуться у вихідне положення. Для запобігання удару верхнього ножа про нижній їх установлюють із зазором а, що залежить від зазору між повзуном і його напрямними. Приймають. Ріжучі крайки ножів заточують під відповідними кутами: передній кут, задній кут залежно від товщини аркуша.

Гильотинные ножиці різних типів мають довжину ножів від 1,5 до 5 м. Тому різати великогабаритні деталі доводиться в кілька прийомів, що значно зменшує точність. Для полегшення пересування аркушів при різанні на гильотинных ножицях застосовують кульові або роликові опори типу "гусяча шийка".

Досить зручно створене для цієї мети поле кульових опор на повітряній подушці, що складається з опор убудованих у стіл ножиців, опор на откатной візку й опор, змонтованих на рамі. Властиво опора складається зі стійки, на штоку якої в алюмінієвій обоймі лежить куля. Від магістралі стиснене повітря через отвори в обоймі надходить під кулю, піднімає його до упору в обмежник.
   
Copyright (c) 2009