Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Складання й зварювання вузлів
Верстатне складання й зварювання вузлів є найбільш прогресивною. Однак для її здійснення потрібні певні умови й, насамперед, досить більша серійність виробів. Верстатне виготовлення вузлів відрізняється високою продуктивністю, що досягається за рахунок механізації операцій, а також за рахунок сполучення складання й зварювання в єдиний процес.

Питоме значення механизируемых операцій досягає 80%, що дозволяє підвищити в порівнянні з кондукторним складанням продуктивність більш ніж в 2 рази. Прикладом верстатного складання й зварювання вузлів є виготовлення, зварених балок на верстаті СТС-2М и панелей на агрегаті, CCA-I . При роботі верстата СТС-2М взаємне наведення й стягування сполучень виробляються системою роликів. Натискне зусилля створюють установкою пружинних і пневматичних механізмів.

Зварюють таврову балку, дві голівки одночасно. Верстат дозволяє збирати й зварювати балки з невеликою кривизною. При цьому за рахунок підйому й опускання кінців балок на опорах спеціальних візків створюється найвигідніше за умовами формування шва положення балки щодо зварювальних голівок. Агрегат ССА-1 забезпечує складання й зварювання панелей, що складаються із двох аркушів і трьох ребер жорсткості.

Панелі є вузлами, з яких надалі формують площинні секції. Установку й обтиснення аркушів і ребер жорсткості здійснює роликовий прокатний механізм. Зварювання під флюсом виконують три автоматичні голівки типу А-874 одночасно при русі панелі під порталом зі швидкістю зварювання

Складання й зварювання вузлів на потокові дозволяє комплексно механізувати процеси, тобто охопити механізацією всі операції процесу (основні й допоміжні) і, крім того, створити погоджену за часом продуктивність ланок у цій лінії. У суднобудуванні розроблені й впроваджуються в складально-зварювальне виробництво потокові лінії для механізованого складання й зварювання таврових балок (прямолінійної й криволінійних) і лінії складання й зварювання плоских листових полотнищ.

Типова схема комплексно-комплексно-механізованої лінії виготовлення прямолінійних і криволінійних таврових балок складена з верстатів СТС-2М, рольгангів і напрямних візків для подачі вузла у верстати, правильного преса й спеціальних перевантажувачів для його обслуговування, укладальників і транспортних маніпуляторів для установки балок у касети. Значний обсяг робіт при вузловому складанні й зварюванні падає на виготовлення полотнищ із аркушів. Полотнища, як правило, виготовляють на комплексно-комплексно-механізованих потокових лініях, що складаються з п'яти позицій.
   
Copyright (c) 2009