Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Складання й зварювання вузлів

Така лінія дозволяє в 2,5 рази збільшити продуктивність і підвищити рівень механізації до 85%. Робота на окремих позиціях характеризується наступними операціями. I позиція. За допомогою спеціального листо-укладальника з вакуумними присосами комплектують і розкладають аркуші на плиті по упорах; розгладжують, обжимають крайки за допомогою катучих балок із пневмо-притисками й прихоплюють; для попередження дефектів швів на кінцях з'єднань установлюють вихідні планки.

Складання й зварювання секцій: Виконують автоматичне зварювання пазових з'єднань аркушів. Для попередження витікання металу зі зварювальної ванни ця позиція має флюсові подушки або формуючі мідні подкладки. Полотнища на цю позицію подають роликовим рольгангом. Подкладку для формування зворотного шва застосовують на магнітних стендах і значно рідше на стендах з механічними пристроями для сполучення крайок і притиснення їх до подкладке.

При зварюванні полотнищ з'являються місцеві деформації - бухтиноватости й "будиночки" (кутові деформації по кінцях зварених з'єднань). Для зменшення цих деформацій рекомендується установка уздовж з'єднання технологічних вантажів, закріплення кінців зварених з'єднань до складальних плит (коротышами, клинами або струбцинами), призначення раціональної послідовності зварювання й ін. Деформацію полотнищ усувають виправленням позиція.

У полотнищ, що складаються з декількох аркушів в одному ряді, прирізають стикові крайки газо-резательной переносною машиною. Потім зварюють стики автоматів на флюсовій подушці позиція. Полотнище переміщають на кантователь і кантують позиція. Контролюють шви на непроникність (промазуванням гасом) і виявляють внутрішні дефекти гама й рентгено-графированием, ультразвуком і т.д.

Розглядаючи технологічні процеси вузлового складання, неважко бачити, що навіть при будівлі судів малими серіями на ділянці вузлового складання можна організувати комплексно-комплексно-механізовані лінії, тобто економічно доцільно застосовувати більше зроблені механізми й автомати.

Що в сполученні з уніфікацією елементів конструкції створює передумови для переходу до централізованого виготовлення однотипних вузлів, до розширення кооперування між заводами. Складання й зварювання секцій корпуса й надбудов-основні процеси будівлі судна. Трудомісткість виготовлення секцій становить більше половини від загальної трудомісткості складання й зварювання корпуса.
   
Copyright (c) 2009