Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Способи складання корпуса
Складання корпуса судна на стапелі: Типи стапельних місць і способи складання корпуса.Стапельним місцем називають спеціально оснащену площадку, де будують судно. Стапельні місця часто обладнають пристроєм для спуска судів на воду (похилі поперечні й поздовжні стапелі, будівельні доки, сліпи).

Для будівлі судів внутрішнього плавання, малих і середніх морських суден використовують горизонтальні стапелі, розташовані в критих елінгах або на відкритих площах. Складання й зварювання корпуса на стапельних місцях становлять близько 20-25% від усього обсягу корпусних робіт. Характерними видами стапельних корпусних робіт є: складальне , зварювальне , перевірочні , пневматична рубання й теплове різання 15%).

Корпус судна можна формувати із секцій і блоків на одному місці або пересувати в міру готовності з одного місця на інше - по позиціях технологічного потоку. У першому випадку фронт робіт значно звужений, утруднена організація робіт. У другому випадку створюються балагоприятные умови для застосування потокових методів будівлі судів: позиційний^-позиційного-позиційний-поточно-позиційного й конвеєрного.

Позиційний^-позиційний-поточно-позиційний метод організації будівлі судів є найбільш типовим для сучасного суднобудування, тому що дозволяє підрозділяти весь обсяг робіт по будівлі судна на окремі етапи, виконувані послідовно один за одним на певних позиціях потоку. На кожній позиції роботи виконують спеціалізовані бригади, що сприяє підвищенню продуктивності праці й прискоренню випуску судів.

При секційному способі складання на стапельному місці корпус формують із окремих площинних і об'ємних секцій. Мінімальну тривалість складання забезпечує блоковий спосіб. У цьому випадку всі роботи можна вести паралельно в різних блоках. Спрощується при цьому також навантаження механізмів і встаткування на судно.

На стапелі блоки лише стикують між собою, заварюють монтажні шви, випробовують корпус у районі монтажних з'єднань на непроникність. Однак блоковий метод вимагає додаткових виробничих площ. Технологічне оснащення для стапельного складання корпуса. Стапельні роботи в суднобудуванні порівняно мало механізовані й ставляться до виду важко механизируемых робіт
   
Copyright (c) 2009