Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Способи складання корпуса

Розглянемо докладніше основні види оснащення й устаткування. Опорні пристрої служать для опори й підтримки в заданому положенні окремих частин і корпуса в цілому, а також для наведення секцій і блоків при стикуванні. При будівлі судна з пересувкою по позиціях дуже часто стапельні візки є одночасно й опорними пристроями.

Найпростішими опорними пристроями на стапелі є кіль блокові металеві тумби, які постачені опорними дерев'яними клинами. Останні дозволяють здійснити вертикальне переміщення секції й блоків при стикуванні. Кількість тумб повинне бути таким, щоб тиск на поверхню кильблоков не перевищувало 5 кгс/див2.

Замість недовговічних і дерев'яних клинів, що мнуть, варто застосовувати спеціальні металеві клинові опори. Кильблоки опорних пристроїв можуть бути швидко розбірними. Для розбирання таких кильблоков досить вибити клин запірного пристрою. Для будівлі невеликих судів застосовують гвинтові домкратні тумби, голівка домкратів яких служить опорою для брусів, що укладаються в поздовжньому й поперечному напрямках на стапелі.

Для полегшення регулювання положення секцій по висоті (у межах 100-300 мм) на деяких заводах застосовують гідродомкратні стапельні тумби . На сферичному кінці плунжера гидро-домкрата змонтований самоустановлювальний наголовник із площадкою для укладання на ньому дерев'яного бруса. При будівлі судів поточно-позиційним методом стапельне місце обладнають несамохідними й самохідними транспортними візками вантажопідйомністю 75-150 т.

Піднімальні платформи цих візків дозволяють також регулювати секції по висоті. При цьому платформа може нахилятися за рахунок сферичної опори й забезпечувати можливість складання корпусів зі складними обводами. Гидро-Домкратні тумби, що працюють від загальної гідронасосної системи, утворять механізований стапель.

Найбільш зробленими є стапелі, обладнані автоматичною системою дистанційного контролю за положенням корпуса й з дистанційним керуванням механізованими опорними пристроями. Такий стапель постачений по довжині й ширині декількома датчиками, що фіксують положення корпуса в різних його крапках. Реєстрація показань датчиків виробляється на приладах, установлених у насосній станції, що обслуговує гідравлічні опорні пристрої.
   
Copyright (c) 2009