Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Способи складання корпуса

При будівлі судів більшими серіями для формування країв застосовують стапель-кондуктори з постійними або знімними лекалами, які служать опорою й одночасно засобом контролю формованих обводів. При підготовці стапелів до закладки судна стапель-кондуктори встановлюють на опорні пристрої й ретельно перевіряють їх положення

Складальні пристосування, застосовувані для стапельного складання, забезпечують, головним чином, доводочне переміщення секцій при стикуванні, а також вирівнювання й сполучення монтажних крайок відносно один одного. Переміщення секцій можна виконувати за допомогою різних стяжок і домкратів: гвинтових, гідравлічних і пневмогидравлических. По ступені механізації ці пристосування можна розділити в такий спосіб: з ручним гідронасосом: з роздільним виконанням гідронасоса й робітника силового елемента; універсальні пневмогидравлические.

Електромагнітні з ручними притисками або малогабаритними Домкратами; немеханізовані (гребінки із клинами, скоби із крюковыми захопленнями, гвинтові притиски й т.д.). Установка лісів і трапів. Кожне стапельне місце повинне бути обладнане суднобудівними лісами: зовнішніми, установленими із зовнішньої сторони корпуса, і внутрішніми, використовуваними Для роботи у відсіках судна.

Конструкція лісів повинна забезпечувати: достатню міцність, зручність і безпеку роботи, швидкість складання й розбирання. Залежно від стапельного місця, форми обводів, і кількості споруджуваних судів застосовують наступні типи лісів: стаціонарні зовнішні ліси по всій довжині судна; універсальні розбірні стапельні ліси (з окремих деталей і вузлів);

Секційне складання корпуса. Будівля судна на стапелі із площинних і об'ємних секцій включає комплекс установочно-перевірочних робіт. Настановні роботи складаються з операцій по розкріпленню й переміщенню секцій, перевірочні - по перевірці положення конструкції. Перевірочний^-перевірочні-установочно-перевірочні роботи становлять від 15 до 27% від всіх стапельних робіт. Значна трудомісткість цих робіт пояснюється наявністю технологічних припусків, які на стапелі необхідно розмічати (причерчивать) і обрізати.

Розмір припуску прийнятий для прямолінійних крайок 20 мм, для криволінійних - 50 мм. Наявність припусків по монтажних крайках змушує при складанні корпуса на стапелі двічі встановлювати й перевіряти положення кожної секції (для причерчивания й для стикування після обрізки припуску).

Виготовлення секції без припусків може бути забезпечене при виконанні: складання двох суміжних секцій різних типів на загальній постелі із припасуванням крайок монтажного з'єднання; складання однотипних секцій "ланцюжком" на дітовбивці постелі (одна позиція - для складання, друга - для зварювання) із припасуванням секцій по монтажних стиках; попередньої контуровки секцій у чистий розмір після їхнього виготовлення; складання й зварювання секцій з обліком розрахункових очікуваних деформацій і вкорочень; складання й зварювання секцій в контурі, що строго обмежує монтажні крайки.

Як видно з наведеного переліку операцій, чергування складання й зварювання повинне бути таким, щоб забезпечити вільне переміщення елементів при утворенні поперечних укорочень у монтажних стиках. Раціональна схема зварювання меж секційних з'єднань визначається схемою: стики обшивання - стики поздовжнього набору - з'єднання набору з обшиванням.

Типовий процес установки перебирань із припуском по нижній крайці складається з операцій: розмітки місць установки перебирань на настил другого дна або обшивання; попередньої установки й закріплення Перебирання; перевірки положення перебирання; причерчивания перебирання по настилі другого дна або по обшиванню; підйому перебирання й обрізки припуску; остаточної установки перебирання й перевірки її положення; припасування крайок перебирання до другого дна або обшивання й прихватки; зварювання перебирання з настилом другого дна або з обшиванням; перевірки якості зварених швів.
   
Copyright (c) 2009