Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Зварювальні деформації
Іноді замість контуровки доцільно виготовляти секції, попередньо стикуючи їх із суміжними. У цьому випадку робочу поверхню постелі готовлять відразу ж для розміщення на ній двох секцій: на одній половині постелі збирають секції, на іншій - зварюють. Кількість робітників установлюють із розрахунку, щоб цикли складання й зварювання були однаковими. Після складання першої секції її пересувають по постелі на робоче місце для зварювання.

На частині, що звільнилася, постелі закладають другу секцію й стикують її з першої на тимчасових прихватках або на гребінках. Зваривши першу секцію, неї відокремлюють від другий, а зібрану другу секцію переміщають для зварювання. місце, Що Звільнилося, на постелі від другої секції використовують для складання третьої секції й т.д. При такому попереднім стикуванні секції не знеособлюються якщо вони навіть є однотипними.

На стапель повинні надходити суміжні секції, що пройшли етап попереднього стикування. Недоліки методу - збільшення площі, займаної під постіль, і труднощі в досягненні однакового циклу складання й зварювання. Виготовлення підлоги об'ємних секцій. Підлоги об'ємні секції можуть бути замкнутими, наприклад секції днища із другим дном, і відкриті плоскі або лекальні (секції машинного відділення або секції днища країв).

Технологічне оснащення для виготовлення цих секцій мало відрізняється від оснащення для складання площинних секцій. Технологічні процеси складання й зварювання теж близькі по характері до процес сам виготовлення площинних секцій. Однак підлоги об'ємні секції мають велику твердість і усунути їхні загальні деформації, що з'являються при виготовленні, вигину стає неможливо (без розрізів).

Тому при розробці технологічного процесу треба розрахунком визначити очікувані зварювальні деформації. Якщо. розрахунок показує, що чергуванням складання й зварювання істотно зменшити зварювальні деформації неможливо, те варто надавати секції зворотний выгиб за рахунок "перекручування" лекал постелі або підстави стенда. При цьому зворотний выгиб забезпечують за рахунок зазорів при складанні
Найбільш трудомістке виготовлення замкнутих секцій.

При складанні й зварюванні в малих замкнутих відсіках створюються вкрай несприятливі гігієнічні умови для виконавців, тому такі відсіки необхідно забезпечувати досить потужною вентиляцією. Технологічні процеси складання й зварювання днищевых секцій відрізняються методом виготовлення полотнищ і способом з'єднання набору.
   
Copyright (c) 2009