Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Зварювальні деформації

Складання днищевых секцій можна починати з укладання або полотнища днищевой обшивання, або настилу другого дна ("нагору кілем"). У цих варіантах на відповідних етапах набір із зовнішнім обшиванням і з настилом другого дна кріплять еластичними з'єднаннями, тому що при зварюванні вертикальних швів перекриттів виникають більші поперечні вкорочення.

Після зварювання й установки елементів насичення виробляється при необхідності виправлення бухтин і волнистости крайок, контролюються шви й усуваються дефекти. Потім секції контур затишок і видаляють припуски
Виготовлення об'ємних секцій. Об'ємні секції формують із окремих деталей, вузлів, площинних і підлоги об'ємних секцій.

Існують два принципово різних способи складання об'ємних секцій: на плоских опорних поверхнях стендів або постель і на лекальних опорних поверхнях у кондукторах. У першому випадку форму обводів створює сама конструкція, складена з поздовжнього й поперечного набору секції (вона може бути перекручена за рахунок зварювальних деформацій); у другому випадку - опорна поверхня кондуктора. Недолік другого методу - більша вартість і металоємність кондуктора.

Крім того, при більших відхиленнях вигину аркушів, що подаються на складання, виникають утруднення в установці їх у кондуктор. Домігшись стягуванням прилягання аркушів до поверхні кондуктора, після зварювання обшивання багато зусиль витрачають на установку набору на деформовану в процесі зварювання поверхня.

Практично доводиться вести подвійний процес складання сполучень обшивання: спочатку з лекалами кондуктора, потім - з набором самої секції. Об'ємні секції із плоскими базовими поверхнями збирають, як правило, нагору кілем на найпростіших стендах у тих випадках, коли кількість судів у серії невеликоі й секції обмежені досить твердими складальними елементами (перебираннями, рамним набором і ін.)

При цьому дотримують наступних умов: поперечний набір збирають і зварюють попередньо в замкнуті рамки й напіврамки; першої при складанні укладають площинну базову секцію; перші шви стикових з'єднань обшивання виконують із боку набору (для створення зручності вирубки контрольної канавки зовні); при зварюванні набору з обшиванням у нижнім положенні секцію " під-кантовывают" за допомогою крана.
   
Copyright (c) 2009