Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Транспортування металу
Профілі не повинні мати відхилень від прямолінійності більше 2 мм на один метр і більше 8 мм на всю довжину смуги. Однак вступник на заводи аркушевий і профільний метал, через наявність внутрішніх напружень, викликаних нерівномірністю охолодження при прокатці, а також внаслідок механічних впливів, при транспортуванні й вантажно-розвантажувальних роботах, як правило, буває нерівним, аркуші мають волнистость по довжині, бухти (місцеві опуклості) і серповидную кривизну.

А профілі - кривизну на ребро, гвинтоподібну кривизну й волнистость ребра. Аркуші й профілі, волнистость яких перевищує припустиму, правлять. У деформованих аркушів і профілів одна частина волокон витягнута, а інша вкорочена, і виправлення їх зводиться до вирівнювання волокон по довжині за рахунок стиску витягнутих або розтягання вкорочених.

Тому що розтягти волокна простіше, ніж стиснути, виправлення аркушів і профілів засновані на принципі розтягання волокон. Виправлення виконують вручну на плиті ударами кувалд (головним чином профільного металу) або механізованими методами. Застосовують наступні механізовані методи: виправлення перегинами й виправлення розтяганням

Виправлення перегинами аркушів здійснюють на многовалковых листо-правильних вальцях
Листо-Правильні вальці мають сім, дев'ять, одинадцять і більше робітників валків, розташованих у два ряди в шаховому порядку.

Опорні робітники валки нижнього ряду приводяться в обертання від потужного електропривода, а натискні робітники валки верхнього ряду переміщаються у вертикальному напрямку й установлюються в положенні, що забезпечує необхідний зазор або перекриття для виправлення аркушів даної товщини.

Для запобігання вигину аркушів на виході по обох сторони натискних робочих валків установлені допоміжні валки. Робітники валки опираються на підтримуючі валки, які запобігають їхній прогин, особливо при виправленні аркушів великої товщини.
   
Copyright (c) 2009