Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Транспортування металу

Для подачі аркушів у валки, підтримки їх при виправленні й прийому після її закінчення вальці оснащені рольгангами: з однієї сторони що подає, а з інший приймальням. Процес виправлення полягає в тому, що аркуш прокочують між опорними й натискними валками, відрегульованими до утворення необхідного зазору або перекриття, певного для аркуша даної товщини й марки матеріалу.

При прокатці аркуш багаторазово изгибается під кожним валком те в одну, то в іншу сторону. Укорочені волокна під дією виникаючих у матеріалі напруг, що досягають границь текучості, розтягуються, у результаті чого довжина всіх волокон стає однакової й аркуш випрямлюється.

Регулювання зазору між опорними й натискними валками або їхнього перекриття звичайно здійснюють при прокатці, установлюючи спочатку великий зазор і поступово доводячи його до необхідного, котрий визначають по характері виправлення аркуша. Однак при такому способі регулювання продуктивність виправлення низка.

Аркуші, що мають бухтины з великою стрілкою прогину або інші натягнуті ділянки, правлять у листо-правильних вальцях місцевим обтисненням ділянок за допомогою смугових подкладок з м'якої сталі, що укладаються на них послідовно при прокатці. У тих місцях, де покладені прокладки, під впливом спрямованих нормально до поверхні стискальних зусиль натягнуті волокна розтягуються до довжини інших волокон і аркуш виправляється.

Для виправлення аркушів товщиною більше 6 мм використовують п'яти-семи валкові листо-правильные вальці. Аркуші меншої товщини, що володіють великою пружинистістю, вимагають для виправлення більшого числа перегинів. Тому для них застосовують листо-правильні вальці з більшим (до сімнадцяти) числом валків. Сильно деформовані аркуші з тонколистової сталі правлять на більше товстому підкладному аркуші.

Іноді використовують одночасно підкладний аркуш і смугові прокладки. Технологію виправлення аркушів у листо-правильних вальцях удосконалюють механізацією допоміжних операцій: навантаження аркушів на рольганги, подача їх у валки, настроювання валків на відповідну товщину аркушів, контроль якості виправлення й розвантаження виправлених аркушів з рольганга.
   
Copyright (c) 2009