Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Установка бортових і палубних секцій
Типовий процес установки бортових і палубних секцій складається з операцій: установки секцій на місце й тимчасове закріплення їх; перевірки положення секцій; причерчивания по прилягаючих крайках; відведення секцій убік і обрізки припусків; остаточної установки секцій, перевірки їхнього положення; прихватки по стиках і складання на еластичні з'єднання пазів обшивання й настилу палуби; сполучення кінців поздовжнього й поперечного набору; зварювання обшивання або настилу палуби; прихватки й зварювання набору між собою; зварювання набору з обшиванням; перевірки якості зварених швів.

У технологічному процесі складання особливе місце займають перевірочні роботи, які виконуються для сполучення ліній шпангоутів, ДП, стыкуемых секцій і стапеля, визначення вертикального й горизонтального положень. Перевірочні роботи виконуються не тільки в період формування корпуса, але й перед закладкою судна (перевірка розмітки стапеля), а також після будівлі корпуса (контроль пружної лінії судна й головних размерений).

Перед закладкою судна на стапельному місці розмічають контрольні й базові лінії. Для розмітки й нанесення цих ліній стапель оснащують заставними планками, реперами й бортовими стійками. Найбільш проста розмітка й перевірка стапельного місця за допомогою рулетки й метра, вагома й шлангових ватерпасів.

Заставні планки звичайно бетонують у підстав стапеля й на них наносять лінію ДП (по струні або стік линові) і лінії шпангоутів. Ризики базової горизонтальної площини наносять за допомогою шлангового ватерпаса на бортових стійках. Розмітка за допомогою найпростішого перевірочного й вимірювального інструмента не дає достатньої точності, тому переходять до розмітки за допомогою оптичних приладів (теодолітів, візирних труб, нівелірів і ін.).

Горизонтальність базової площини перевіряють теодолітом, настроєним на режим нівелювання, при якому зорова труба встановлюється строго горизонтально й обертається навколо вертикальної осі. по крені - сполученням в одній площині горизонтальних контрольних ліній, нанесених на обшиванні й, наприклад ліній настилу другого дна.

При установці на стапелі бортових секцій їх перевіряють: по довжині - сполученням шпангоутів борта й днища або сполученням контрольних ліній шпангоутів, нанесених на днищевой і бортовий секціях а; по напівшироті - сполученням лінії верхньої палуби з відповідною лінією напівшироти, нанесеної на заставних планках або поперечному; по висоті - сполученням контрольної лінії, нанесеної на зовнішнім обшиванні секції по крайніх шпангоутах, з відповідними ризиками бортових рисок стапеля с.
   
Copyright (c) 2009