Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Установка бортових і палубних секцій

При установці на стапелі поперечних перебирань їх перевіряють: по довжині - сполученням нижньої крайки перебирання з лінією розмітки відповідного їй шпангоута, нанесеного на настилі другого дна або на зовнішнім обшиванні а; по напівшироті - сполученням ліній ДП, нанесених на перебиранні й днищевой секції Ь. по висоті - сполученням горизонтальної лінії, нанесеної на перебиранні з відповідної риской бортової стійки стапеля з; на вертикальність - паралельністю площини перебирання із площинами шпангоутів е.

При установці на стапелі палубних секцій їх перевіряють: по довжині - сполученням контрольних ліній шпангоутів, нанесених на палубі й на зовнішнім обшиванні бортів, а також сполученням бімсів з бортовими шпангоутами а; по напівшироті - сполученням за допомогою вагома ліній ДП, нанесених на настилі палуби й на настилі другого дна (або на днищевой обшиванню Ь).

Перевірка положення перебирань по висоті - сполученням бортових крайок палубної секції з теоретичною лінією палуби, нанесеної на секціях бортів, с. Досить складні перевірочні роботи доводиться виконувати при стикуванні з основним корпусом кормової об'ємної секції, що має тоннельные обводи й дейдвудные пристрою. Положення цієї секції повинне бути координоване щодо осьової лінії вало-проведення й, крім того, перевірено по довжині, висоті й на крен.

Оптичні прилади особливо зручні для контролю й коректування положення формованого корпуса в цілому. При установці чергових секцій або при навантаженні механізмів відбувається опор і часткове просідання корпуса, крім того, у ході зварювальних робіт відбувається утворення загальних деформацій поздовжнього вигину корпуса. Все це приводить до змін пружної лінії корпуса, які можуть бути визначені за допомогою теодоліта й нівеліра.

Відхилення кільової лінії судна з достатньою точністю можна спостерігати щодня по движках реперів, вістря яких притиснуті до поверхні корпуса судна знизу по ДП. При просіданні корпуса в місці установки репера движок його опускається по рейці, закріпленої нерухомо до підстави стапеля. Значення опускання знаходять по розподілах на рейці. Якщо виявлено значне відхилення корпуса від теоретичного положення, підклинюють опорні пристрої й реєструють виправлення в будівельному журналі судна.

Коли весь корпус судна сформований і закінчені зварювальні роботи, замірять фактичну довжину, ширину й висоту корпуса. Відхилення цих розмірів від проектних не повинне перевищувати наступних значень: довжина між перпендикулярами ±5 т -30 мм, де т - кількість секцій по довжині; ширина ±25 мм - для великих судів., ±20 мм -для середніх судів, ±10 мм - для малих судів; висота борта ±20 мм - у середній частині корпуса великих і середніх судів И ±15 мм - малих судів.
   
Copyright (c) 2009