Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Установка труб
Виготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином, на трубо-гибсчных верстатах по технологічних ескізах або по шаблонах.

Труби малих діаметрів гнуть вручну з використанням нескладних роликових пристосувань. Труби, призначені для холодної гнучкі на верстатах, до гнучкі повинні бути відпалені. Сталеві труби, як правило, поставляють у відпаленому стані; відпаленими часто поставляють також труби мідно-нікелеві й зі сплаву АМГ.

Принцип холодної гнучкі труби складається в огибании її навколо гибочного диска, що, повертаючись, захоплює закріплену на ньому трубу. Для запобігання деформування поперечного перерізу труб діаметром більше 38 мм у них заводять пробку, що калібрує, - дорн, що виготовляють із ложкообразным або сферичним наконечником і встановлюють із деяким випередженням, рівним (зовнішній діаметр труби) або (внутрішній діаметр труби) при нормальних радіусах гиба.

При вигині труба випробовує складну пружну й пластичну деформації, тому кут гиба труби буде відрізнятися від кута, відліченого по лімбі верстата, за рахунок кута пружинения. Велике застосування знайшли верстати з гідравлічним приводом марки СТГ-1 М и СТГ-2. Поворот вала з гибочным диском у цих верстатах здійснює електродвигун.

Масло у верстат надходить під тиском 65 кгс/див2 від лопатевого масляного насоса. При виготовленні труб по ескізах застосовують різного призначення кутоміри . Гарячу гибку виконують із набиванням труб піском або на верстатах з індукційним нагріванням труб. Гибку труб на чавунній плиті виконують за допомогою тягнучих або пристроїв, що штовхають (шпиля, пневматичного штовхача й ін.) і ручних інструментів (киянок, гладилок).

Гаряча гнучка на верстатах з індукційним нагріванням труби найбільш прогресивна. Її виконують без застосування шаблона також, як і на верстатах холодної гнучкі. На трубогибочных верстатах типу ТГСВ-1 нагрівання й гнучке сполучені в одну технологічну операцію.
   
Copyright (c) 2009