Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Установка труб

При цеховому складанні шляхових з'єднань задане положення їх і точність складання можна забезпечити: фотопроекційним способом, макетуванням і по технологічних ескізах. Фотопроекційний спосіб передбачає фотографування й відтворення форми труби й положення елементів, що приєднуються до неї, (фланців, відростків і ін.).

Для фотографування використовують труби, зняті з головного судна (еталонні труби); для цього них установлюють у різних площинах перед екраном у позиционерах і постачають необхідними покажчиками з таким розрахунком, щоб по проекції негатива на екрані знову вигнуту трубу із фланцем можна було встановити в таке ж положення, як і на головному судні. При установці й прихватке фланців і відростків на нові труби сполучають тіні від труби із проекцією її зображення. Точність цього методу невелика.

Макетування місця установки труби й використання для цих цілей труб-еталонів, виготовлених на головному судні, забезпечує більшу точність при виготовленні труб на серійні судна, однак вимагає, як вказувалося вище, більших складських приміщень. Трубу-Еталон використовують для зняття дротового шаблона й створення макета установки труби.

Макет відтворюють або установкою на складальних плитах постійних фальшфланцев, що імітують шляхові з'єднання труби, або настроюванням позиционеров по трубах-еталонам. При використанні позиционера трубу-еталон закріплюють у ньому й фіксують положення планшайб; потім замість еталона встановлюють виготовлену трубу із фланцями й прихоплюють фланці ктрубе.

Відростки труб установлюй за допомогою додаткових позиционеров . Відтворення місця установки труби на судні більш успішно можна виконати за допомогою спеціальних макетировочных верстатів, що мають кілька планшайб (базових і додаткових). Настроювання верстата роблять по записах макетировочного журналу, що заповнюють по готових трубах головного судна
   
Copyright (c) 2009