Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Виявлення дефектів
У практиці найчастіше знаходить застосування замкнута схема, хоча вона й має істотні недоліки, тому що стягуючі пристосування (скоби й обухи) доводиться закріплювати до збираються элементам, що, электро-прихватками. На постановку электро-прихваток і їхнє видалення затрачають додаткову трудомісткість, з'являються дефекти у вигляді вырывов металу або підрізів.

Застосування присосів (вакуумн або електромагнітних) усуває зазначені недоліки, але вимагає громіздкого й дорогого встаткування. сила, Що Тримає, вакуумних присосів становить 34-56 кгс, електромагнітних 50-90 кгс на 1 кг їхні маси. Удосконалити електромагнітні пристосування можна за рахунок зменшення площ опорних поверхонь і збільшення сили, що тримає, а також застосування постійних магнітів. В агрегатах і складально-зварювальних верстатах застосовують відкриту схему.

Закріплення деталей при складанні під зварювання найчастіше виконують постановкою электро-прихваток (тверде з'єднання). Розміри й положення электро-прихваток залежать від товщини деталей, довжина электро-прихваток коливається від 15 до 40 мм, відстань між ними - від 200 до 400 мм, катет - від 3 до 6 мм. Для попередження зварювальних деформацій деталі закріплюють за допомогою складальних гребінок, струбцин, притисків або болтів (еластичні з'єднання).

У цьому випадку можлива деяка рухливість деталей відносно один одного. Гребінки при складанні застосовують значно рідше, ніж электро-прихватки. Доцільно ставити гребінки при складанні монтажних меж секційних з'єднань, а також при зварюванні швів одночасно із двох сторін ("дуга в дугу").

При однопрохідному зварюванні стикових швів під флюсом автоматами типу ТС-32 збирають тільки на гребінках, які знімають при наближенні автомата, забезпечуючи прохід ножового кронштейна в зазорі стику. Гребінки виготовляють із листових відходів штампуванням. Приварюють їх до деталей кутовими швами з одного боку, щоб полегшити видалення. Після видалення гребінок місце приварки їх потрібно зачистити; не допускаються підрізи, що послабляють перетини аркушів.

Зварювання з'єднань у конструкції виконують в основному механізованими способами (автоматичне зварювання під шаром флюсу, напівавтоматичне зварювання в середовищі З02 і порошковим дротом, электрошлаковая, однобічна зварювання з формуванням зворотного шва).
   
Copyright (c) 2009