Технологія суднобудування
Установка труб Установка трубВиготовлення дротових шаблонів. Гнучка труб: Гибку труб можна виконувати в холодному стані й з нагріванням. Холодну гибку труб виконують, головним чином,...
Контактні дані Москва, Зелений просп., 60/35
Телефон: +7 (495) 930 10 55
Факс: +7 (495) 931 43 13
Монтаж суднових двигунів Монтаж суднових двигунівВізирна труба складається із зорової труби кілець, що центрують, і кутової призми, що дозволяє спостерігати сітку мішені під кутом° 90 до осі труби. Для захисту оптичних деталей від ушкоджень труба укладена в спеціальну...
Гнучка корпусних деталей Гнучка корпусних деталейТехнологія гнучкі корпусних деталей. Всі гнуті листові деталі по характері кривизни, що визначає технологію їхньої обробки, можуть бути розбиті на наступні групи: одинарної кривизни (циліндричної, конічної й хвилеподібної...
Монтаж суднових валопроводов Монтаж суднових валопроводовПеред центруванням валопровода розраховують середнє конструктивне навантаження на підшипники, що допускаються додаткові навантаження на підшипники проміжного валопровода, носову опору дейдвуда й кормового підшипника двигуна...
Плазовые роботи Плазовые роботиПлазовые роботи: Розбивка корпуса судна на плазі. Конструкторські бюро креслення корпусів судів виконують звичайно в масштабі 1:25, 1:50 або 1 : 100. При виготовленні деталей і конструкцій корпуса по таких кресленнях неминучі масштабні...
Виявлення дефектів

Перевірку положення деталей і вузлів виконують на різних етапах складання й зварювання за допомогою
пристосувань, а також стандартних міряльних інструментів (схилів, шлангових ватерпасів, кутомірів, бухтиномеров і ін.).

Виправлення конструкцій після зварювання є змушеною операцією. Правильно спроектований технологічний процес повинен забезпечувати мінімальні деформації конструкцій і, отже, невеликі трудові витрати на цю операцію. Виправлення можна виконувати як механічним деформуванням зовнішніми силами, так і тепловим деформуванням.

При деформуванні зовнішніми силами в зоні шва створюють пластичні деформації розтягання. Эго приводить до вирівнювання довжини волокон у конструкції й, отже, до зняття напруг і деформацій. Зовнішні сили, необхідні для розтягання волокон, виникають при вальцюванні, штампуванні й проковуванні на плиті в холодному стані або з нагріванням.

При тепловому деформуванні вирівнювання довжин волокон у конструкції відбувається за рахунок створення додаткових зон укорочення. Природа їхнього виникнення при нерівномірному нагріванні конструкції така ж, як і зварювальних укорочень. Нагрівати можна газокисневим полум'ям, електричною дугою, плазменной струменем

Тепловий спосіб найпоширеніший, тому що не вимагає громіздкого встаткування, не викликає ушкоджень поверхні елементів конструкції, досить ефективний і застосуємо при будь-яких розмірах конструкції. Однак застосування його в конструкції з легованих сталей і алюмінієвих сплавів обмежено. Утворення вкорочень при тепловому методі можна форсувати штучним охолодженням (водою, повітрям) або ударами навколо зони нагрівання.

Практика виробила певні способи нагрівання конструкцій: переривчастими лініями (косими або паралельними) - при виправленні ребристості або волнистости вільних крайок; суцільними лініями (однорядними або дворядними) - при виправленні бухтин з більшими стрілками прогину; трикутниками - при виправленні балок і волнистости вільних крайок; плямами - при виправленні непідкріплених більших пластин і полотнищ
   
Copyright (c) 2009